Sayfalar

3 Ağustos 2006 Perşembe

neden "olmadık işler peşinde ?"

tanıyanlar bilir, internet konusunda pek bir meraklıyım. blog furyası çıkar da ben de kıyısından köşesinden bulaşmaz mıyım? web sitesini yayınlayalı 2 yıl kadar oldu, ancak günlük olağan yoğunluktan ötürü çok da sık güncellemek mümkün olmuyordu.. ancak blog öyle değil, güncellemesi kolay ve interaktif. Adını "olmadık işler peşinde" koydum.. çünkü zamansızlık, iş ve özel yaşam yoğunluğu için de biliyorum ki olmadık işler peşindeyim :)

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Super olmus arkadasim. Eline saglik. Sevgiler, Dide

Recep Hilmi Tufan dedi ki...

"İntikam Peşinde" aklıma geldi nedense :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

Merhaba RHT, (RTE gibi oldu yahu)
"intikam peşinde" (!) enteresan..
hoşgeldiniz

Recep Hilmi Tufan dedi ki...

Hoşbulduk efendim. Geldi işte öylesine aklıma :)

füsfüs dedi ki...

haha ben öyle dedim ama gidip milletin ilk postunu okumak gibi de garip bir huyum var, herkesin değil ama:)) niye yazıyor nasıl başlamış merak ediyorum işte

olmadık işler peşinde dedi ki...

ben de ben de!!! :)

Ozgur dedi ki...

İlk günden süpermişsiniz bayan:)

olmadık işler peşinde dedi ki...

Tevecühünüz efem:))