Sayfalar

11 Ağustos 2006 Cuma

yeter!! benecoL

kabızlığını dünyaya activia ile ilan eden yurdum insanına saçma sapan bir sağlık ürünü daha. yiyorsun lahmacunu, kızartmayı.. içiyorsun üstüne kalbim benecol'ü, oohh!! kolestrolden eser yok :) ürünün saçmalığı bi yana nasıl olmuş becerip bu kadar kötü bir reklam yapabilmişler hayret doğrusu? millet işi gücü bırakıp birbirini arıyor:
- kalbim benecol
- tamam benecol!!
- her gün mutlaka!!
falan diyor.

anlayamadığım hadi ajans getirdi sana bu reklamı marifet gibi, hiç mi biri çıkıp -ne bu şimdi demedi? aa harika! süpper orrcinall bi fikir!! diye mi atladınız? pes doğrusu?
- kalbim benecol
- aloo?? kalbim kim?
- hahayt benecol!
- alo kimsin?
- nıhahaaa haaa benecol!!
- manyak mısın nesin. töbe töbe.. dııt..

5 yorum:

mikla dedi ki...

simdi bomba bir bilgi sana :) benim calistigim ajans yapti bu reklami :D hatta ben de isin icindeydim bir stajyer olarak o zamanlar... hahahaaaa...

olmadık işler peşinde dedi ki...

mikla merhaba,
sildin mi sen yorumunu? gözükmüyor da.. arada bir böyle kayboluyor yorumlar, merak ettim

olmadık işler peşinde dedi ki...

aaa deli??? ben yorum yazınca seninki de çıktı?!!?!?!

ay demek sen yaptın bu reklamı **kızar** bende amma verip veriştirmişim zamanında baksana???

hala aynı ajansta mısın piki??

mikla dedi ki...

:) ben yorumumu yazdiktan sonra silebildigimi bilmiyorum, oyle olabiliyormuymus :D hem blogger'in isine akil sir ermez. o ne derse o olur.

hala ayni ajanstayim. o markaya bakmiyorum artik. reklamdan uzun zaman sonra bu marka bizden ayrildi. ama bu reklam yuzunden mi bilmem :)

hem hic kizarma. reklam isinin icinde olunca oyle ilginc seyler gorup ogreniyorsunki kim ne soylerse soylesin kafana takilmiyor. cunku o noktaya nasil gelindigini bildigin icin ve nadir olarak gercekten hem genius hem de keyifli reklamlar piyasaya (yerli ya da yabanci farketmez) dustugu icin her tur tepki sana olasi geliyor. acikcasi ben cok eglendim yorumlarini okuyunca. sen arada reklam dunyasini yorumlayan bir seyler de ciz bence. bu konuda twitter'da ajans 007 oldukca malzeme verir sana :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

:) valla reklamları çok severim. eni konu izlerim. bazı çok dikkatimi çekenleri de yazıyorum buraya. aslında iyi fikir, arada çizebilirim de:)