Sayfalar

14 Eylül 2007 Cuma

kardeş

Bora kardeş ister...


- Anne kardeşim olmasını istiyorum..
+ Ne güzel... Neden istiyorsun?
- Canım sıkılıyor ya tek başıma, onunla oynarım ne güzel :)
..........
..........

- Anne benim ne zaman kardeşim olacak?
+ Bilmiyorum yavrum
- Ama çok istiyorum, nasıl olabilir ki?
+ Eee şeey, biz babanla Allah'a dua ediyoruz, sen de et. Allah verirse olur :p
..........
..........

- Anne dua ettim ama hala karnın şişmedi, ne zaman bir kardeşim olacak yaa...
+ Olur yavrum olur üzülme sen, biraz daha dua et
- Tamam da ne kadar sürer yani? Ben kaçıncı sınıfa geçtiğimde onunla oynayacağım ki?
+ En az bir yıl lazım
- !?!??! öf yaaa!!!!

4 yorum:

Kapkara Camdan Kelebek dedi ki...

ay yavruum çok tatlı, çok masuuum:)

Sittirella dedi ki...

Ahahahahah :)))
Harikaymış.

OiP dedi ki...

:))

ganfi dedi ki...

keşke bu kardeş yapabilme onların hayalindeki gibi kolay olsa:))
benim oğlum da sürekli kardeş istiyor hatta gazdan dolayı her şişen göbeğimi gördüğünde eşe dosta mutlu haberi veriyor* yaşasın annem hamile diye (rezil olup duruyorum:))