Sayfalar

21 Ocak 2008 Pazartesi

Her Çocuğun Hakkı


"Kirlenmek Güzeldir" sloganıyla uzun zaman önce gönlümü fetheden OMO, "Her Çocuğun Hakkı" projesi ile çok hassas bir soruna daann diye parmak basıyor:
Çocukluğunu yaşayamayan çocuklar...

Projeyi sitedeki tanıtımından aktarıyorum ve "aferin" diyorum.
Anne-babaların her fırsatta dert yanıp,
çözümü için samimi zaman ayırmadıkları,
ayırıyoruz sandıkları zamanlarda ise
kendi eğlencelerini çocuklarına sosyal zaman ve eğlence diye dayatmaları konusuna dikkat çektikleri için.

"Çocukluk değişiyor.
Ve tüm dünyada, ne anneler bu durumdan memnun, ne de çocuklarımız…
Çocuğunuzun çok yaşamsal bir şeyden mahrum kaldığının farkında olduğunuzu söylüyorsunuz. Bu “yaşamsal şey” aynı zamanda, onların sizin istediğiniz gibi, mutlu, dengeli gençler olarak yetişmesini sağlayacak olan şey…

Çocuğunuzun koşacak alan istediğini söylüyorsunuz. Araştırma ve keşfetme özgürlüğü istediğini. Ama -modern yaşam sağolsun- çocukluk dönemlerinin gerçekten kısaldığından korkuyorsunuz.

Bu nedenle, OMO tüm dünyada 1500 annenin yardımıyla bu konu hakkında birşeyler yapıyor…"

web: hercocugunhakki.com

2 yorum:

Dilge dedi ki...

Sitenizi yakın zamanda keşfettim, son derece keyifli, tebrik ederim. Ancak dahi anlamına gelen de-da'ları te-ta olarak yazmanız beni hayal kırıklığına uğrattı. Türkçe'nin doğru kullanımını yaygınlaştırmak amacıyla bu yorumu yapmayı görev bildim. Umarım eleştirimi dikkate alırsınız. Saygılar.

olmadık işler peşinde dedi ki...

Aman tanrım!! Bu ben miyim?
Ta-te yazan parmaklarımı n'apıyım ben şimdi?
İmla konusunda herkese söylenen, burun kıvırıp beğenmeyen ben, şimdi hedef oldum!
Tam 12'den vurdunuz beni. En hassas yerimden :))
Bir daha yazar mıyım hiç :)
teşekkürler ve sevgiler...
** Melis bakar mısın??