Sayfalar

23 Ocak 2008 Çarşamba

"Jack Bauer" halt etmiş

"The following takes place between 06:50 AM and 13:00 PM"

06:50 Alarmla yataktan fırladım
06:55 Banyodan çıkıp giyindim
07:05 Bora'yı uyandırmak için odasına koştum
07:05 Babam annemi lavaboya götürüyor. Annem sabaha karşı rahatsızlanmış, başı dönüyor ve midesi fena (annem hala 3 ayaklı bastonla yürüyebiliyor, sağ elini kullanamıyor)
07:06 Annem tuvalette fenalaşıyor, yardıma koşuyorum
07:08 Şimdilik toparlandı
07:09 Bora'yı uyandırdım
07:11 Mumo miyavlıyor ve yalpalayarak bana geliyor. Dün kısırlaştırma ameliyatı oldu. Ona süt vermeliyim
07:12 Bora'yı giydiriyorum
07:12 Babam sesleniyor, annemi acilen duşa sokmalıyız, koşuyorum
07:15 Anneme küçük bir duş aldırıyorum
07:17 Annem duştan çıkarken fenalaşıp bayıldı, ikinci bir felç korkusuyla sürükleyerek küvetin kenarında başına soğuk su tutuyoruz. (Kişi felç öncesinde kendini kaybediyor. Buna iskemik atak deniliyor. İlk müdahele başı soğuk suya sokmak)
07:22 Annemi babamla odaya götürüyoruz, hala kendinde değil
07:24 Mutfağa koşup Bora'nın sütünü microya atıyorum
07:25 Babam annemi kurutup giydirirken Bora'ya sütünü ve ilacını içirip, ayakkabı ve montunu giydiriyorum
07:30 Servis hala gelmedi, telefonla arıyorum, küçük bir kaza yapmış gecikecek
07:35 Annem uykuya daldı, çay demledim, tost hazırlıyorum
07:50 Kahvaltı molası
08:10 Servis geldi, Bora'yı yolcu ettim
08:40 Makyaj yaptım, annemi hazırladık, bavulları arabaya yerleştirdik. 09:30'da hastanede olmalıyız
09:30 Hastanedeyiz. Annem fizik tedavi için bir süreliğine burada kalacak
12:00 Bekleme, Muayene, kontrol, yatış işlemleri ve yerleşme bitti. İşe gitmeliyim. Hastanede lazım olan birkaç şey almak için Carrefour'a uğruyorum. Bauhaus'tan lale soğanı almalıyım. Yarın tarım dersinde kullanmak için öğretmen istemiş.
13:00 Bizimkilere uğrayıp, aldıklarımı hastaneye bırarakarak yola koyuldum.
13:30 İşteyim. Bitkinim. Tost yiyip işe koyuluyorum

Hiç yorum yok: