Sayfalar

31 Ocak 2008 Perşembe

Müziğini sevdiğim yer

Kabadayı
Geç de olsa izleme fırsatı buldum.
Şener Şen yine şahane. "Kabadayı" uzun zamandır izlediğim en güzel Türk filmlerinden biri. Konusu, çekimleri ve oyuncuları... Her şeyiyle güzel.
Devran rolünde Kenan İmirzalıoğlu'na bayıldım.
Şu replik tüm filmi özetliyordu:
"Ben mafya değil kabadayıydım.
Örgüt kurmadım, her şeyi tek başıma yaptım ve yaptıklarımın da bedelini ödedim. Arkamda ne polis, ne de milletvekili vardı.
Uyuşturucu ticareti yapmadım, kadın satmadım..."
http://www.kabadayifilm.com/

Meydan - CineBonus
Meydan, Ümraniye'de İkea'nın yanı başındaki yeni AVM.
Açıldıktan hemen sonra ayaküstü gezmiştim Bora'yla birlikte.
Real ve Mediamarkt'a bakınıp çıkmıştım.
Önceki akşam sinema için gittik. Minik buzpateni pistinde coşanlar, ışıklandırılmış ağaçlar, mağazalar, müzik, kahve, yemek... Meydan; cıvıl cıvıl, yaşayan, canlı, ferah bir yer.
Ramiz'de köfte, biraz alışveriş sonra sinema yaptık.
Sinema CineBonus. Çok büyük ve içinde süper bir lounge ve bar var.
Sinemadan çıktığımızda mağazalar kapanmış, etraf ıssızlaşmıştı.
Fonda süper bir parça çalıyordu. Biraz funky biraz lounge....
Müzik Meydan'ın her köşesinde yankılanıyordu. Yerlerde kar ve çıtır çıtır buzlar vardı.
Mest oldum. Meydan'a aşık oldum.

Hiç yorum yok: