Sayfalar

18 Şubat 2008 Pazartesi

Beni gidi


Bu blog işi bayağı karışık.
Bazı blog yazarları benim gibi kendi çapında takılırken, bazıları ise çok sosyal.

Mesela ben hoşlandığım blogları çok sıkı takip edebilen biri değilim.
Yorum yazdığım ise pek görülmemiştir... Tek tük...
Her ne kadar bu konuda eleştiri almış olsam da, bloglarda içerik kadar, imla kullanımı ve görselliğe de çok önem veririm.
Yorum yapmasam ve blogumda listelemesem de izlediğim bloglar var..
Sonuç olarak diyeceğim o ki pek sosyal sayılmam :)

Sonraaa.. biliyorum ki benim de bana benzeyen sessiz okurlarım var.
Hem öyle az buz da değil...

Neyse.. Ben böyle kendi küçük dünyamda takılıyorum işte..
Okuyanlara, üşenmeyip yorum bırakanlara teşekkürler.

Nerden mi çıktı bu yazı şimdi? Goddess Artemis sayesinde.
Bugün blogunda önermiş sitemi. Her ne kadar kendi çapımda takılıyorum desem de farkedilmek çok güzel. Güzel yorumu için tekrar teşekkürler...

4 yorum:

jade dedi ki...

hehe bende goddess artemisden gördüm seni ama adın ilgimi çekti..Demekki bloggerda herkes bişilerin peşinde...

zira benimkide aşkın peşinde:)

Goddess Artemis dedi ki...

Ben de "sessiz okur"larınızdan biriydim. Sesimi bir çıkartayım, bakalım ne olacak?; dedim. İşte böyle oldu. Pek de güzel oldu bence.

Sevgiler :o)

olmadık işler peşinde dedi ki...

Merhaba Jade,
Sonuçta herkes birşeylerin peşinde koşuşturup duruyor işte :))

olmadık işler peşinde dedi ki...

Goddes,
iyi oldu gerçekten.
gerçi ben yorum tembeliyim ama bakarsın yavaş yavaş açılırım :)