Sayfalar

23 Şubat 2008 Cumartesi

Fevkaledenin fevkinde bir meyve suyu


Taze sıkılmış olmadıkça meyve suyu ile pek arası olmayan ben, Pfanner ile bu konudaki tüm önyargımı değiştirdim. Pfanner'in denediğim yeşil elma, kan portakalı, yeşil çay ve çilek çeşitlerinin, meyve sularının abartılmış aromalı, şekerli ve sentetik tadı ile alakası yok. Aksine, meyvenin kendisini yiyormuşçasına "gerçek" bir tad bırakıyor damakta. Sevenleri için votka -kan portakal ve votka-çilek özellikle tavsiye olunur.

"Çilek suyu" konusu çok önemli aslında. Bir yılı aşkın süredir hiç bir marka çilek suyu üretmiyor. Raflarda hiç bir şekilde bulunmayan bu ürün Pfanner ile tekrar geri döndü.

Kısaca hastası olduk, stoklar olduk ve hatta sayesinde alkolik olduk....

Şimdilik Metro Market ve aynı gruptan olan Real'lerde ve bazı şarküterilerde satılan bu marka, duyduğuma göre çok sağlam geliyormuş.

Özetle şöyle: Avusturyalı Pfanner, Avrupa'nın en büyük ve en tanınmış meyve suyu üreticilerinden. Türkiye'de arazilerini almış, ağaçlarını dikmiş ve biri meyve suyu, diğeri su olmak üzere iki fabrika ile İstanbul'da Pfanner Gourmet isimli restoran zincirini kuracaklarmış.

5 yorum:

Magissa dedi ki...

Armut suyunu da tavsiye ederim, muhteşem hepsi gibi o da!

olmadık işler peşinde dedi ki...

:) ne tesadüf! biz de dün almıştık armut suyunu. daha tatmadım ama eminim ki şahanedir.

olmadık işler peşinde dedi ki...

armut suyu! nefismiş gerçekten :)

Magissa dedi ki...

Kötüsüne rastlamadım ben de sizin gibi... Yeşil elma ve armut en sevdiklerim. Kan portakalını da ayıramadım hoş. Ay ağzım sulandı

gobris dedi ki...

Pfanner ile 4 sene once yurtdisinda calisirken tanismistim. Ailecek hastasiydik. Turkiyeye her gelis gidisimde ya da oradan arkadslarim gelirken koli koli pfanner aliyorduk. Turkiyede gorunce cok sevinmistim ama bir ara gumrukte bir sorunlari oldu sanirim. Muhtemelen diger meyve sulari bu guclu rakibi durdurmak icin ugrasti ama olmadi. Yine raflarda yerini almis. Armut,seftali ve yesil elma favorimiz.