Sayfalar

14 Mart 2008 Cuma

CSI Kozyatağı

Bugün Boracığımın 8. doğum günü. Asıl kutlama Pazar günü olduğundan bugün için bir aksiyonumuz yoktu. Zaten günün aksiyon dozu bir hayli çoktu. İş bırakma eylemleri, AKP kapatılma davası...

Bugünün güzel sürprizi Avni dededen geldi. National Geographic mikroskop ile coşan Bora, bir anda kendini bilime ve örnek toplamaya adadı.

- Nereden DNA bulabilirim?
diye sormalar, plastik spatula ve pens ile evde kanıt peşine düşmeler. Metro Market'te yerde yaprak buldum diye maydonoz parçasını numune kutusuna koymalar, evde babayla birlikte saç, tüy ne varsa incelemeler...

Evimiz CSI merkezine döndü...

8 yorum:

Goddess Artemis dedi ki...

Bora'nın doğumgününü en içten dileklerimle kutlarım! :o)

Size de eğlenceli bir C.S.I yazısı önerecektim ama mâlumunuz YouTube yine sansürlü, videoyu şimdilik izleyemeyebilirsiniz:

Jim Carrey ve C.S.I. Miami Gerçeği

olmadık işler peşinde dedi ki...

çok teşekkür ederiz.
videoyu youtube açılır açılmaz izleriz :))
sevgiler

inte dedi ki...

Bir önceki yazınızda doğumgününü belirttiğinizde unutmayayım demiştim ama kendimden bekleneni sergiledim yine:) Gecikmiş bir doğumgünü tebriği olsun bu.Sevgiler ve Bora'ya öpücükler..

olmadık işler peşinde dedi ki...

Olur mu hiç?
Ben de yazıyı geç yayınlamıştım zaten :) Aynı gün yazmaya üşeniyorum bazen!!
Çok teşekkür ediyoruz size de :)

inte dedi ki...

Arzu ederseniz Bora'ya öğrenciyken izole ettiğimiz DNA'yı gönderebilirim:) Güzel bir hediye olur sanırım bilim aşkıyla yanan Bora'ya:) Yıllar oldu ama hala aynı görüntüde duruyor.Nasıl birşey olduğunu görmüş olur en azından..

olmadık işler peşinde dedi ki...

gerçekten mi? yani ciddi ise ödünç alıp bırakabiliriz hatta:) harikasınız:D

inte dedi ki...

Ciddiyim tabii ki:) Labaratuvar ekibi arasında savaş verip topluca yaptığımız deneyin sonucunu ben almıştım:)) Zevkle hediye edebilirim Bora'ya..Blogdaki mail adresi ile bana ulaşabilirsiniz..

olmadık işler peşinde dedi ki...

Süpper! tmm yazarım oradan :))