Sayfalar

16 Mart 2008 Pazar

Süper Pazar


Bora'nın doğum gününü, yazın habercisi müthiş bir havada kutladık.
Çocukların doyasıya koşup oynadığı, çimenlerde debelendiği, çadır kurup, piknik yaptığı sımcıcak, sade bir bahar gününde...
Öhöm (!) peki itiraf ediyorum, anne babaların da bolca nasiplendiği, sohbete doyduğu bir gündü aynı zamanda. Yemek dışında neredeyse görmediğimiz ve hatta sesini duymadığımız çocuklarımız; henüz inin cinin top attığı site sınırlarında kendini dağıtırken, umarsızca sohbet ettik biz de.

Pastalar kesildi, hediye paketleri parçalanarak açıldı, hediye gelen giyecekler memnuniyetsizce torbasına tıkıldı. Doğum günü için yeni bir bisiklet aldık oğluma. Uzayan boyuna uygun, bende görüp hayalini kurduğu, amortisörlü, vitesli bir 'abi' modeli. Ama bu o kadar da kıymetli sayılmazdı onun için. Çünkü Bora hediyenin en süperini doğum gününden bir süre önce almıştı bizden. O en çok istediği hediyenin haberini(!)
Gerçekten 'abi' olmanın heyecanı , mutluluğu ve merakını yaşıyor artık.
Hep birlikte, içimiz kıpır kıpır, herşey yolunda gitsin diye umuyor ve dua ediyoruz.

6 yorum:

inte dedi ki...

Hakikaten en güzel hediye:) Hem size hem Bora'ya..Herşeyin yolunda gittiği sağlıklı, mutlu bir dönem olması dileklerimle..Tebrikler:)

olmadık işler peşinde dedi ki...

Teşekkür ediyorum çok....
Gerçekten hepimiz için inanılmaz bir sevinç bu. Bora'nın ki tarif bile edilemez...
Yaş nedeni ile endişelerimiz varsa da, bu yapayalnız bir çocuk yetiştirmenin yükünü taşımaktan daha düşündürücü değil sanırım.
Hayırlısı bakalım:) Darısı tüm isteyenlerin başına..

mak100 dedi ki...

Tebrikler efendim :) Yazlıkta filan okeye 4üncü arama derdini çözmüşsünüz :)

Yalnız yükselen değerler en az 3 olması gerektiğini söylüyor, aklınızda olsun.. :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

teşekkürler efendim :)
iyi oldu her bakımdan, mesela çift sayı takıntım vardır benim.

3 çocuğa gelince.. o zaten imkansız... ortalama 8 yıl ara verdiğimiz düşünülürse bir sonraki için zaman aşımı söz konusu olur (!)

karamelize dedi ki...

merhabalar,
sizin adınıza ama en çok da Bora adına çok sevindim.
Ben sizden çok uzun zamandan beri bekliyordum bu haberi, nereden çıktı dersen, hani daha bizim oğlumuz ortalarda yokken Bora yeni doğduğunda size gelmiştik, sizin" o kadar güzel birşey ki hemen bir tane daha yapacağız" diyişin aklımdadır hep.. hemen kavramının biraz görece olabileceğini de gösterdiniz zamanlamanızla bu arada..:)))
umarım sağlıkla, sıhhatle kucağına alırsın bebeğini,
sevgilerimle

olmadık işler peşinde dedi ki...

hakikaten! öyle diyorduk başlarda :) sonra yavaş yavaş rahata alışıp, rehavete kapıldık...
neyse bakalım cesareti toplayıp çıktık yola.. darısı 'kardeş' isteyen tüm 'abi' ve 'abla'ların başına :))