Sayfalar

15 Nisan 2008 Salı

İçimdeki pırlanta

Çok şahane çok.
Assos "anneler Günü" için yapmış bu kolye ucunu.
Adı "İçimdeki Pırlanta"(!)
Tek taş pırlantanın enfes bir sunumu. Çok damardan bir iş olmuş, tebrik ediyorum kendilerini.
Öhöm(!) fiyatı 500 YTL imiş. Hani merak eden olur diye yazayım ben yine de...

Bu arada benim pırlanta n'apıyor acaba? Kıpraşmaya başlıyor ufak ufak (!)

Aklıma gelmişken hamilelik ile ilgili tespit ve serzenişlerimi yazayım diyorum.

İlkini yazdım bile:

OİP OİP olalı böyle zulüm görmedi !

Paran olup da indirimden hiçbirşey alamamak ne demek?
Ağzından salyalar damlayarak baka kalmak elden ele uçuşan gömleklere, pantolon ve elbiselere.
- Şunu alsam mı? Bir daha 38 beden olur muyum acaba?
diye pazarlıklar yapıp kendinle, sonra aklını başına devşirmek ve kös kös çıkmak mağazadan. Park Bravo'dan 200 YTL'lik elbiseyi 50 YTL'ye almadan çıkmak nedir bilir misiniz siz?

Hiç yorum yok: