Sayfalar

26 Mayıs 2008 Pazartesi

Korkutan Boya



Efendim siz de farketmişsinizdir ki, Ajda Pekkan Polisan - Gülen Boya’nın yeni yüzü oldu. Kafamızı çevirdiğimiz her yerde, her kanalda burun buruna geliyoruz kendileri ile. Bu birlikteliğin çıkış noktası ve reklamın sloganı "Yıllarca genç kalır"(...)

Basın bülteninden öğrendiğimize göre, Gülen Boya, Ajda Pekkan ile çekilen reklam filmlerinde kadınlara, boyanın yaşamlarının bir parçası hatta bir yaşam tarzı olduğunu göstermeyi amaçlıyormuş(?!?...)

Bak bak...
Not alın lütfen. Boya bir yaşam tarzı ve biz farkında değiliz. Ajda'lı boya reklamı ile öğreniyoruz. Yıllarca genç kalan Ajda ile (...)

Kendi adıma bir çıkarımda bulunamadım malesef. Yıllarca doğal biçimde genç kalmak harika... Ama fahiş bütçeli, bol acılı, bitmek tükenmek bilmez ameliyatlarla, bol makyaj ve silikon takviyesi ile genç kalmayı başarmış, üstelik bu özelliği dillere destan olmuş bir ünlümüz ile neyi öğretiyorlar ki bana?

Mesaj, kavram, simge hepsi çok çelişkili.
Kaldı ki reklamlar çok kötü.
Şu reklamın son sahnesinde ölü balık gibi yağmura duran Ajda nasıldır öyle?
Korku filmi gibi resmen yaa... İçim bir hoş oluyor izlerken.

Gülen Boya bu kampanyadan beklediğini alamaz.
Filli Boya'nın sempatik, samimi ve yalın reklamlarının gölgesinde kalır.
Ben doğallıktan yanayım. Bu kampanyadan hiç ama hiç hoşlanmadım.
Hatta Gülen Boya adıyla, logosuyla çok sevdiğim bir marka iken, yaratmaya çalıştığı yeni imajı ile soru işaretleri bıraktı kafamda.

Hiç yorum yok: