Sayfalar

20 Mayıs 2008 Salı

Kuru ciltler için tavsiye

Benim gibi kurudan öte çorak bir cilde sahipseniz, hamilelikte mahvoldunuz demektir. Yıllardır denemediğim yağ, krem, nemlendirici kalmadı. Hepsi yalan, hepsi bir kaç saatlik. En son çareyi şahane kokulu Johnson's Baby Bed Time Oil'i duş sonunda ıslak ıslak sürüp, ardından nemlendirici kullanmakta bulmuştum. Ama bu bile tatmin edici değildi.

Hamilelikle azan cilt kuruluğuna karşı doktorum "Mustela" ürünlerini önerdi. Eczanelerde satılan bu dermo-kozmetik nemlendirici hayatımı kurtardı. Gerçekten çok başarılı. Hamilelik sonrası da kullanmaya devam edeceğim sanırım.

4 yorum:

Hülya Çobanoğlu Cinsçiçekçi dedi ki...

selamlar
benim cildim de sizin gibi çorak bir çölden hallice. hamileliğimin son günlerindeyim, üstelik 14 kg aldım ve buna rağmen hiç çatlağım yok. sizi tavsiyem body shop'lardaki kakao esanslı body butter. mustela'nın da iyi olduğunu duydum ama body butterların nemlendirmesi daha kalıcı. ben ayda bir kutuya yakın bitirdim bile.

olmadık işler peşinde dedi ki...

Merhaba
ben ilk hamilelikte bilip, becerip iyi bir krem kullanmadım ve çatlağım oldu. Doktorum,
- ne sürersen sür, çatlayacaksa engel olamazsın demişti...

Şimdi çatlak için Lierac kullanıyorum ve sanırım ilaveler oluşmadı.
Oluşsa da umrumda değil :) Podyuma çıkacak değilim ya! 38 bedene geri dönsem yeter bana :I

Body Butter'a gelince.. Kullandım ve "bana mısın?" demedi malesef..

* YeLiZ * dedi ki...

Mustela harika
Fransada butun bebeler Mustela ile buyurmus , bilmezdim :)
Kendime hic kullanmadim ama oglumun cildinde mucizeler yarattigina sahit oldum

olmadık işler peşinde dedi ki...

Çağan'a güneş kremi ve konak önleyici şampuanını kullandım. İkiside çok başarılıydı gerçekten...