Sayfalar

31 Mayıs 2008 Cumartesi

Yediğim içtiğim benim olsun


Bu sabahki kahvaltı operasyonu için beni harekete geçirecek çok fazla işaret aldım.

Hayatta en sevdiğiniz yemek nedir diye sorsalar hiç düşünmeden “kahvaltı” derim. Kahvaltıda yediklerimi belki de günün geri kalanında yemiyorumdur. O derece…

Bora ile birlikte hafta içi de kahvaltı ediyoruz. Daha hızlı ve ve rutin bir şeyler atıştırıyoruz.
O nedenle hafta sonu kahvaltısının ayrı bir önemi var bizim evde.

Geçtiğimiz anneler gününde eşim “akşam yemeğe gidelim” dedi. Ben itiraz ettim.
“Bir hediye olacaksa eğer, kahvaltıya götür beni” dedim…

Dün ofiste Melis’le konuştuk. Sofra hazırlama ve süslemenin ne güzel bir şey olduğundan bahsedip, zamansızlıktan tabak-çatal-bardak üçgeninde teferruatsız sofralar hazırladığımızdan yakındık. Akşam nette gezinirken Cafe Fernando’nun kahvaltı yazısını gördüm. Yahu dedim, "tüm bunlar bir işaret, üşenme de şöyle süslü püslü bir sofra kur bu sabah".

Evin en çok sevdiğim köşesi olan mutfakta, güzel bir sofra hazırladım.
Vazgeçilmezim siyah zeytinlerimi sarımsakla tatlandırdığım özel zeytinyağı, kekik ve kırmızı pul biberle süsledim. Çayı demledim, Bora’ya ada çayı hazırladım.
Nefis bir kahvaltı oldu.

Geçen hafta sonu da Bayramoğlu’ndaydık. Balkonda yaptık kahvaltılarımızı.
Yemyeşil bahçe, kuş sesleri falan harikaydı.

Kim ne derse desin, güne nefis bir kahvaltı ile başlamak gibisi yok.

4 yorum:

Calanon dedi ki...

Bak simdi cok ozendirdin beni, ki ben kahvalti etmem bile normalde. Ama su guzelim sofrayi gorup de ozenmemek mumkun mu? Tam da saatinde acmisim. Ama yok ki burada o guzelim cizik yesil zeytinler, istesem de kuramam ben bu sofrayi simdi. :((
Afiyet olsun size...
Sevgiler

olmadık işler peşinde dedi ki...

Merhaba,
Kahvaltıma hala sevinmekle birlikte, "uzaklarda, yaban ellerde" bir insanı özendirmiş olmaktan dolayı üzgünüm.
Uçakla bir teneke zeytin gönderelim mi size? :)))
sevgiler

Calanon dedi ki...

Valla iyi olur:)) Saka bir yana, kotu bir ozendirme olmadi sizinki, hatta gayet iyi oldu, ben de usenmedim bir kahvalti sofrasi kurdum. Tabi sizinki gibi olamadi belki ama guzel oldu.
Fikir icin tesekkurler.

olmadık işler peşinde dedi ki...

E süper olmuş işte... Zircirleme bir etki :))