Sayfalar

11 Eylül 2008 Perşembe

canım uyku...


Cennet anaların ayağı altında olmasın da nerede olsun?
Alın size bir örnek...

  • Hamileliğin 6. ayından itibaren gece uykuları ızdırap halini alıyor.
  • Bi kere mutlaka yan yatacaksın.
  • Bacağına, boynuna, karnına 3-4 yastık sıkıştıracaksın.
  • Her dönüşte bunları tekrar yerleştirip, ayarlayacaksın.
  • Bu ayarlamayı yaparken uykunu da dağıtmayacaksın.
  • Sabaha karşı her iki yanın tükenmesi ve bacakların, kolların ağrıyıp, uyuşmasıyla, yarı oturur pozisyonda uykuya bir süre daha devam etmeye çalışacaksın.
  • Sonra bir bakacaksın ki tüm yastıklar sağa, sola, yere dağılmış... Sen asla yatmaman gereken sırtüstü konumda (bu konumda bebeğe kan akışı yavaşlıyor) bayılmışsın.
  • Kendi yorgun horultuna uyanıp, tekrar yastıklarla boğuşarak bir sonraki ağrılı uyanışa kadar dalacaksın.
  • Sonra bir bakacaksın sabah olmuş. "Lanet olsun" diyerek 07:30'da hortlayacaksın...

Neyseki bu durumu 7. ay ortasına kadar çektim. Sonra şu emzirme ve lohusa yastıklarından aldım ve uyku sorunum yarı yarıya azaldı. Hamilelere ısrarla tavsiye ediyorum. 6. aya gelir gelmez alın bir tane.
Ben aslında Joker mağazasında bulunan Doomoo'nun "buddy" modelini istemiştim ama üründen kalmamıştı. Bunun yerine internetten (e-bebek.com) oldukça uygun fiyata, Alman Theraline marka 190 cm bir yastık aldım.

Ha bir de bu yastığı doğumdan sonra da kullanabiliyorsunuz. (emzirme, bebği oturtma vb.)
Benden söylemesi...

1 yorum:

Hülya Çobanoğlu Cinsçiçekçi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.