Sayfalar

11 Ekim 2008 Cumartesi

Bora

Yaa nasıl tatlı bir adam, nasıl pırıl pırıl bir evlattır bu (!)
Allah'a hergün şükrediyorum O'nu bana verdiği için ve dua ediyorum, hayatında hep iyi ve kendi gibi güzel yürekli insanlarla karşılaşsın diye.

O öyle bir sevencenlikle doludur ki, oyununun ortasında başka bir odadan seslenir durduk yerde:
- Anneeee!
- Efendim??
- Seni çoook seviyorum!
- Ben de seni seviyorum bir tanem....

Bu yaz Bayramoğlu'nda bir sabah sürpriz yapıp kahvaltı sofrası hazırladı bize... (boyu yetmediği için yemek servisi açmıştı ama olsun)
Ben kolay yoruluyorum diye!

Geçen gün öğle uykusundan kalktığımda yatağı toplamayıp öylece bırakmıştım. Normal şartlarda böyle dağınıklıklardan hoşlanmadığımı bildiği ve iyiden iyiye ağırlaşan halime acıdığı için kuzum gizlice toplamış, düzeltmiş yatağı.

Her hali, her sözü, güzel gözleri sevgi dolu oğlum...
İnşallah kardeşin de sana benzesin.


Ha bir de gözünün bozuk olduğundan şüpheleniyorduk. Haklıymışız. 1 derece miyop ve astigmat varmış kuzumun gözünde.
Birlikte özenerek seçtik gözlüklerini.
Hiç yadırgamadan ve söylenmeden takıyor.
Bu haliyle daha da büyük ve olgun mu gözüktü ne?

9 yorum:

Magissa dedi ki...

Oh hele şükür... Demek iyi ve normal çocuklar doğabiliyor hala. Doğurmaktan vaz geçmeme gerek yok :)

Sizi de çocuğunuzun size ettiği iküfürlerle, burnundan akan sümükle veya benzer acaipliklerle (varsa bile) övünmediğiniz için kutlamak geldi içimden.

Bora'ya gözük pek yakışmış ayrıca!

miklagard dedi ki...

maşallah 41 kere :) ne yalan söyleyeyim magissa'ya katılmamak elde değil doğurmak konusunda...

olmadık işler peşinde dedi ki...

Magissa yorumunu okurken, aslında normal olan birşeyin nasılda mumla aranır hale geldiğini farkettim.

Bazen
- Çok mu steril yetişiyor?? diye hayıflandığım da oluyor ama gerek arkadaşları gerek eş-dost tarafından takdir edildiğini gördükçe gurur duyuyorum.
Teşekkür ediyor, sakın vazgeçmeyin diyorum :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

Miklagard,
teşekkürler!!

Adsız dedi ki...

ıyı bır yetıstırme-ıyı bır gelecek-garantı ısler bunlar :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

Merhaba ....,
Keşke dediğiniz gibi olsa..
Keşke hayat adil olsa..
Bu gidişat gayet iyi, keşke garantisi olsa :I
(Şiir gibi yazdım yahu)

Bir annenin ise donme macerasi dedi ki...

Ne kadar guzel yetistirmisiniz Bora'nizi, umarim bizim Bora'mizda boyle olur:)

Sevgiler,

olmadık işler peşinde dedi ki...

Merhaba:)
Ne yalan söylim, pek bir memnunum ben bu çocuktan:) Darısı başınıza diyelim. Allah hayırlı evlat etsin yavrularımızı:)
Sevgiler

... dedi ki...

maşşallah :)