Sayfalar

11 Ekim 2008 Cumartesi

Kabus


Allam yarabbim... Son aylarda hemen her gece türlü çeşitli, fantastik rüya ve kabuslar toplu gösterimi var. Hamilelikte çok normalmiş ama artık dayanılmaz bir hal aldılar.

Dün geceki çok iğrençti. Bir sürü abuk subuk şey yaptıktan sonra doktora gidiyorum. Bana zorla botoks yapıyor.
- Dur, yapma!
falan demeye kalmadan çok seri biçimde cırt cırt batırıyor iğneyi elmacık kemiklerime ve çeneme. Çene kemiklerim büyüyor, çok çirkin...
Sonra soruyor:
- Göğüs uçlarını ne zaman takacağız (!!!???!?!)
- Neee!!!!!!???!??! (açıp bakıyorum yerlerinde yoklar)
Bu manyak doktor operasyonla almış onları, bişi bişiler yapıp takacakmış.
- Hemen tak yerine diyorum.
- Bi kaç haftaya takarız, yoğunum diyor.
- Olmaz Pazartesi doğum yapıcam, bebeğimi emzirmem gerek!! diyorum.

Bitmek bilmez bir diyaloğa ve pazarlığa girişiyoruz. Ben bi yandan hayretler içinde açıp açıp bakıyorum göğüslerime ve içimden "Allam niye aldırdım ben bunları???" diye hatırlamaya çalışıyorum...

Manyak bir rüyaydı, nefret ettim bilinçaltımdan....

5 yorum:

Kamil dedi ki...

ben böyle bir hayal gücü görmedim :D süper bilinç altınız varmış ^_^

olmadık işler peşinde dedi ki...

bazen coşuyor, sınırları aşıyor sağolsun:)

ayşe dedi ki...

ALLAHIM yazmak çok mu zor!

Adsız dedi ki...

yo değil

Adsız dedi ki...

o zaman lütfen o şekilde yazın