Sayfalar

13 Ekim 2008 Pazartesi

Uykum kaçtı

Saat 02:30 oldu ama hala uyanığım. Uyuyamıyorum. Acayip heyecanlıyım. Yataktan kalkıp salona geldim. Tam 4 saat sonra tüm ev ahalisi uyanacak ve toplaşıp hastaneye gideceğiz. Operasyona saatler kaldı... Endişeli değil, heyecanlıyım...

Gece uyumakta zorlanacağımı tahmin ettiğimden, gözlerimden uyku akmasına rağmen tüm gün uyumadım. Hiç bir halta yaramadı.

Bugün akşama doğru bizimkiler ve eşimin ailesi geldi. Evde bir anda müthiş bir hareketlilik oldu. Hepsi yaşlı ve kulakları az duyduğundan mıdır bilmem, bağıra bağıra konuşuyorlar. Bir yandan da TV'de Alaturka Popstar açık. Salondan kaçıp mutfağa sığındım... Gece "Var mısın, yok musun" ile devam etti. Tüm stresimin üstüne Çin işkencesi gibi geldi.

Oysa eşim tüm gün odalara TV , uydu ve anten bağlantısı yapmakla uğraşmıştı. Planımız işe yaramadı...

Önümüzdeki bir kaç gün ev ahalisi ve Boracık atıştırır diye cevizli kek pişirdim, börek hazırlayıp, pişirmeden buzdolabına koydum. Neyse ki yardımcımız bir kaç gün bizde kalıp evi çekip çevirecek.

Bugün eş, dost, akraba (hatta şirketin Yönetim Kurulu Üyesi) herkes aradı. Müthiş moral buldum bundan. Hatırlanmak, sevilmek ne güzel (!) Eksik olmayın e mi?

Sevgili kocam bu hafta bana hiçbirşey yaptırmadı. Yemekleri dahi o hazırladı... Ben ne kadar kıpraşsamda durmadan frenledi. Hatta yatmadan yarın sabah için kahvaltı sofrasını da hazırladı.. Canım benim !

Bora yarını iple çekiyor. Yaygaracı bir çocuk olmadığından heyecanını öyle çok dışa vurmuyor ama ben anlıyorum, ölüyor meraktan... Bazen mahsunlaşıyor, o anlarda içim cız ediyor. Son bir aydır inanılmaz olgunlaştı ve sanki bir anda büyüdü. Ondaki bu değişimi hayretle ve birazda korkuyla izliyorum... Korkuyorum çünkü, küçük bebeğim artık büyüyor, olgunlaşıyor, bağımsızlaşıyor... Oysa bizim gözümüzde sadece minik bir kuzu O. Her an öpülesi, koklanası, sarılıp okşanası bir minik kuzu. İlk göz ağrım (!)

Offff!! Saat 3 olmuş... Yat uyu artık, zor bir gün seni bekliyor!!!
Umarım herşey yolunda gider...

4 yorum:

Magissa dedi ki...

Yorum pencereleriyle nedense sorunum var 1-2 haftadır. Yazdım ama yok ettim başarıyla.

Umarım herşey yolundadır, iyisinizdir, ve hatta saat itibariyle yeni küçüğünüzle haşır neşirsinizdir ailecek. Şimdiden tebrik ederim, hayırlı olsun, analı babalı büyüsün!

(O gözlüklü küçümeni öperim ben, canım kuşum, merak da etmiştir endişelenmiştir de allah bilir - kolay mı, en büyük değişiklik onun hayatında olacak esas!)

Adsız dedi ki...

MERHABA.. benden dolanırken dolanırken.. buldum sizi.. minikinize denk gelmiş.. hoş gelmiş.. bol şansla saglıkla mutlulukla tüm sevdiklerinizle..

sevgiyle..

Calanon dedi ki...

Simdi sizin orada neredeyse gece yarisi olduguna gore hayatinda yeni bir bebek var demektir. Hepinize mutlu, saglikli bir omur diliyorum; hep birlikte.

Buyuk agabeyi de yanaklarindan operim. Boyle akilli, guzel bir agabeye sahip olmak yeni bebegin en buyuk sansi olsa gerek.

Sevgiler.

olmadık işler peşinde dedi ki...

Tüm güzel yorumlarınız ve desteğiniz için yürekten teşekkürler!!!
Evimizdeyiz, sağlıklıyız ve çok ama çok mutluyuz...
Doğum öyküsünü ve yaşadıklarımızı detayları ile yazacağım.
Sevgiler :)))