Sayfalar

11 Kasım 2008 Salı

meybiiıyins en jentilmın

Küçükken kuzenimle birlikte turist numarası yapardık. Salaklığın daniskası sayılacak bu hareketimizle, milleti kandırdığımızı zannerdik. Kuzen sarıya çalan bir kumraldı ve o turist olurdu ben de O'na çevreyi dolaştıran yurdum insanı... Böyle annemlerle gezmeye, alışverişe, çay bahçesine falan gittiğimizde ortalıkta tarzanca konuşurak dolanır, ilgi çekmeye çalışırdık (!) Hala aklıma geldikçe utanırım bundan.

Nerden aklıma geldi?.. Lounge 102'de geçen haftalarda gün boyu dönen matrak "Newsweek" reklamından. Newsweek'in Türkçe yayınlanmaya başladığını duyuran reklamda, bir kadın ağzında geveleye geveleye mıgırca/ingilizce konuşuyordu. Acayip komik birşey. Bir süre netten aradım kaydını bulamadım. Geçenlerde Bigu'da gördüm. Ayça Şen'miş seslendiren. Şu linkten dinleyin, çok komik...

3 yorum:

miklagard dedi ki...

görgüsüzlük yapayım ;) bizim ajansın işi bu. ama benim müşterim değil. böyle yakın çevreden gelen yorumlar da çok keyifli oluyor.

olmadık işler peşinde dedi ki...

Miklagard
tebrikler. çok çok başarılı bir iş.. övünmeyi fazlası ile hakediyorsun bence :)

miklagard dedi ki...

teşekkür ederiz efenim, sizlere layık olmaya çalışıyoruz ;)