Sayfalar

15 Kasım 2008 Cumartesi

Mutfak cücesi ve şekerpare


Bizimkisi küçüklüğünden beri tam bir mutfak cücesidir. Birlikte una bulanıp, ortalığı dağıtmışlığımız çoktur.
Dün gezinirken Tchibo'da Noel temalı çocuk mutfak önlüğünü görünce "hah, buna bayılacak" dedim. Nitekim öyle de oldu..
Okuldan döndüğünde üzerime atlayıp, heyecanla anlatmaya başladı. Çok uslu durduğu için gelecek haftanın sınıf başkanı seçilmiş. kapanış töreninde diğer sınıfların başkanları ile birlikte adı anons edilmiş ve sahneden tüm okula takdim edilmiş. Çok gururlu ve çok mutluydu.
Ben de çıkarıp önlüğü hediye edince iyice mutlu oldu... Hemen giydi ve ne zamandık aklımızda olan bir iş için giriştik mutfağa... Bizimkisi şekerpareye bayılır. Hemen her gece yer mutlaka.
Birlikte nefis şekerpare pişirdik. Kendisi için bisküvi kalıpları ile şekilli şekerpareler yaptı. Akşam babamıza ve misafirlerimize ikram ettik. Bizim küçük şef tam not aldı bu işten.

Düşündüm de etrafımızda hiç küçük kızı olan eş-dost yok. varsa yoksa erkek çocuklu hepsi. Bunlar da mutfağa meraklı değil. Olsaydı eğer ne güzel küçük mutfak önlükleri dikerdim onlara...

6 yorum:

Magissa dedi ki...

Ben bir kız doğurursam Bora'yla evlendiricem. Yakışıklı, pırıl pırıl çocuk. Kafası hayra çalışıyor, duygusal,pek de beyefendi. Yemek de biliyor hem... Şuradan yumurtalarımdan birine söz almak isterim.

Kız cadı çıkarsa anlaşmayı bozabiliriz, oğlanı harcamam merak etmeyin.

Bayılıyorum ben bu mutfak cücesine.
Oğlan olacaksa da onun gibi olsun insanın oğlu.

olmadık işler peşinde dedi ki...

Aman efendim, daha iyisini mi bulacağız? Duyarlı, hayvansever, sevecen, esprili ve hamarat bir annenin kızını kaçırmayız.. :))

Valla oğlum diye demiyorum :I ama tam bir aşk adamı olacak kereta. (Balık burcu kendileri)

Magissa dedi ki...

Aman efem, teveccühünüz...
Yalnız, çocuk gıdısını koklatıp öptürüyor mu? Kızıma alacaksam evvela bir bal yanaktan öper, fazla sarsmadan sevmek isterim.

Neyse onu hamile kalıp çocuğun cinsiyetini öğrenince bilahare konuşuruz artık. :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

güzel haberleri bekliyoruz :I

inte dedi ki...

Aradaki yaş farkı önemsenmeyecek kadar olsa evlenme teklif ederdim ben Bora'ya:))

olmadık işler peşinde dedi ki...

Yow Bora'ya ayrı bir blog açıcam ben:I kıskanmaya başadım adamı ufaktan...