Sayfalar

16 Kasım 2008 Pazar

Sinemaya gitmem lazım

Nasıl yapsam ne etsem de sinemaya gitsem diye kıvranıyorum kaç gündür. Çağan Irmak'ın son filmi "Issız Adam"ı izlemem lazım. Hüngür böğür ağlamam lazım. (öyle diyor herkes, müthiş gaza geldim)
-Bayılıyoruz biz bu adama. Yetenekli, güzel isimli (!!!) adam.-

Peki nasıl olacak? Bebeği bırakamam anne sütü alıyor..
Korsanının çıkması zaman alır(...)
Derkeen, bir de ne göreyim, meğer bazı sinemalarda (cinecity, afm bebekli anne seansları varmış (!) Şahane bir hizmet.
Çarşamba günü Çağan'ımla sinemadayız...
Ey bebekli anneler haberiniz ola..

3 yorum:

Magissa dedi ki...

O hizmet bence bebekli annelere değil de bebeksiz sinemaseverlere iyilik olsun diye...

Bebeğiyle (çocuk da değil - bebek) sinemaya gelip, hem de sıra ortalarına oturan insanlar var.

Sonra ağlayan bebek, kalkıp çıkmayan annesi, kalkıp çıkacağı zaman da 80 çift ayak çiğneyen annesi gibi sahneler...

Geçen gün askeri müzede mehter dinlemeye gelen en az 10 bebek vardı. (Merdiven ağzına park ettikleri arabaları saydım) Tabii ilk gümbürdemede bir tanesi çığlığı bastı. Nasıl korkmasın ki? Zavallının suçu o aileye doğmuş olmak işte.

Nasıl sevindim bu bebekli anne sineması haberine anlatamam :) Umarım tutar!

olmadık işler peşinde dedi ki...

Magissa
Bravo valla, benden çok sevinmiş olmana çok güldüm. O denli bidilik bebkle sinemaya gidene de bunları sinema salonuna alana da ne denir bilemedim. Biz oğlumla efendi gibi gideceğiz bize ayrılmış özel salona..
Yalnız şu var: ben şimdi bebekli ve izinli anneyim de gidebiliyorum hafta içi düzenlenen bu seanslara..
Yarı öbür gün işe başlayınca n'olucak peki?
Bebekli-çalışan anneler n'edecek acıba?

Magissa dedi ki...

Ayy yok ya ben de canavar gibi yazmışım. :))
Benim rastladıklarım geeyarısı seansında Harry Potter veya benzeri ocuk filmleri aslında - James Bond'a bebek getirecek kadar gözü dönmüş insan yoktur, sanmam. Neyse ama sevindiğim hususunda samimiyim. Size de iyi eğlenceler dilerim :)