Sayfalar

20 Aralık 2008 Cumartesi

dur bi "internete sorayım"


Var böyle bir şey!
Adam merak ettiğini internette araştırmıyor, internete soruyor?!!?!?

Site istatistiklerimde görüyor, gülüp geçiyordum hep... Bu akşama kadar(!)
Bu akşam olay zirve yaptı ve bir internet kullanıcısı Google'da şunu aratarak geldi sayfama:
"PAZARTESİ GÜNÜ ÜMRANİYE AFM DE ISSIZ ADAM FİLMİ OYNUYOR MU"
Oynuyor canım.. Kaç kişilik yer verelim?
Adam aşmış, internetle muhabbete başlamış. Helal olsun...

Madem başladık devam edelim. İşte daha önceden not ettiğim komik keyword şeysi örnekleri..

  • Saç saç paraları har cur paraları reklam videosu (bravo!çok gayretli bi arkadaş, şu yazıya gelmiş kendileri)

  • Fayrouz içecek helalmi (diyanete bir mail atıverin pls... ben ne demişim?)

  • Ormandaki ilginç kanlı ipler (!!!???!! allam yareppim, neyi arıyosun yaaa! ben şöyle bir web sitesi bildirmişim)

  • Put your loving hand out, baby I'm beggin ne demek (başlamışken tüm şarkıyı yazsaydın.. tık)

  • phanner islama uygunmu (hayır anlamadım, bende mi bir yamukluk var, böyle antin kuntinler bana geliyor?? bkz. pfanner)

Hiç yorum yok: