Sayfalar

24 Aralık 2008 Çarşamba

Çilek Aşkına

Dr. Oetker Krem Şanti'nin bir reklamı vardı. Hani küçük kız babasıyla çilekli pasta yapıyordu, sonra çileklere göz falan yapıyorlardı. Boracık reklamı ne zaman görse "anne! yapalım, yapalım" derdi de bir türlü yapamazdık. Dün gece biraz ateşlendiği için bugün okula göndermedim Bora'yı. Neşelenmesi için de istediği pastayı yaptık birlikte. Hafta sonu gelecek arkadaşlarımıza yapacağım hazırlıklar ve Cuma günü okula gidecek kurabiyeler için beni mutfakta uzun mesailer beklediğinden, pastayı hazır kek ve şantiden yapıverdik.

Görünüşü eğlenceli, lezzeti güzel oldu.
Oğlumun hem keyfi yerine geldi hem de ağzının tadı.

(Melis seni unutmadım :) Gel ayırdım bir dilim...)




4 yorum:

Melis dedi ki...

aman tanrım!!!
aktı agzımın suları :P Koşarak size gelmek istiyorum bu sabah!
Harika görünüyor pasta, elinize sağlık.
Bora'cıma da geçmiş olsun...

olmadık işler peşinde dedi ki...

gel valla :)) bul bir bahane gel...
(Elif'li Pastane'ninki kadar güzel olmamış ama)

stickman dedi ki...

fakat son fotoğrafta minnaksporun pastaya bakışı :) çileklerden korkmuş gibi bakıyor :)

OiP dedi ki...

yok yok "ne arıza çıkarsam" bakışı o :))