Sayfalar

31 Aralık 2008 Çarşamba

Noel İnsanı ÇAĞAN


7 yorum:

Goddess Artemis dedi ki...

2009'da her şey gönlünüzce olsun, yeni yılınız kutlu olsun! :o)

olmadık işler peşinde dedi ki...

güzel dilekleriniz için çok teşekkürler!!
yeni yılın herkese güzellikler getirmesini dilerim:) sevgiler

Calanon dedi ki...

Soguk degil mi sizin oralar? :P
Ailece hepinize mutlu, saglikli, beraber, gonlunuzce gecireceginiz yeni bir yil dilerim.

olmadık işler peşinde dedi ki...

soğuk olmaz mı?. sizin oralardaki kadar olmasa da kar yağıyor buradada..
ne olursa olsun bizimkinin en büyük zevki soyunup dökünmek ve yıkanmak... fanlı sobayı açıp soyuyorum, uzun süre böyle mutlu mutlu takılıyor:)
Güzel dilekleriniz için teşekkür ediyor, size de sevdiklerinizle mutlu yıllar diliyorum...

karamelize dedi ki...

çok şiriiinnn...maşallah

olmadık işler peşinde dedi ki...

teşekkür ederiz Karamelize* teyzesi :))
*kırk yıllık Kani olu mu yani :I

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

merhabalar;
valla daha yeni tanışıyoruz ama ben şunu söylemeden edemeyeceğim:):)yaa ben onu yerimmm maşallahh çoook tatlı..Nazar değmesin hemen dilimi ısırıyorum ben:)bu arada yeni yılın size tüm güzelliklerini getirmesini diliyorum..sevgiler