Sayfalar

1 Aralık 2008 Pazartesi

Sabah şekerleri

Bora haftada bir benimle uyumaya, bizim yatakta yayım yayım çaprazlamasına yatmaya, bayılıyor. Çağan'ın karyolası da şimdilik bizim odada olduğundan Cumartesi geceleri iki oğlumla birlikte uyuyoruz.

Pazar sabahları ise ayrı bir keyif oluyor bu durumda.
Sabah 08:00'de kalkıyoruz. Ben Çağan'ı beslerken Bora PSP oynuyor.


Çağan uyuyunca kahvaltımızı yapıp hemen "Maaş Günü"nü kurup oynuyoruz.
Bir süre sonra Çağan da uyanıp katılıyor bize.

Sabahın ilk saatlerinde Çağan'ın tüm neşesi üzerinde oluyor.
Gülücükler saçıp, türlü maymunluklar yapıyor bize.
Bora Çağan'ı uğuru yapıyor.
Zar atarken öpücük alıyor ondan..

Babamıza gelince...
Diğer odada tüm bu organizasyonlardan ve cümbüşten uzak, kesintisiz gece uykusunu, sabah uykusuyla taçlandırıyor...

6 yorum:

Calanon dedi ki...

Baba butun bu eglenceyi kaciriyor yani. Bora, Cagan'in yaninda kocaman bir agabey olmus gercekten. O kucuk cocuk birden buyumus.

olmadık işler peşinde dedi ki...

Büyüdüğünü farketmek hem mutlu ediyor hem de duygulandırıyor beni..
Babamıza gelince, oldum olası uykuyu sever... hafta içi Bora'ya kahvaltı hazırlama işini devraldığından beri iyice erken kalkar oldu..

haftada bir izin veriyoruz keyif yapmasına..

Magissa dedi ki...

Bu Cagan efendi olmus bir tosun pasa! Cok tomtom, bayildim.

Damat ise zaten beyefendi, her zaman hayraniyim.

olmadık işler peşinde dedi ki...

Çağan hafiften "Semircan" modunda :)

Damat Bora da ünvanına layık olmaya çalışıyor...

Melis dedi ki...

keyfe bak yahu:)))

olmadık işler peşinde dedi ki...

Neden gelmek istemiyorum sanıyosun?
Başka bi boyuta geçtim ben:)