Sayfalar

18 Ocak 2009 Pazar

Bakış açısı


Herkes bana "deli misin?" diyor.
"Deli misin? Tam büyüttün Bora'yı rahata erdin, tutup bebek yaptın.. Sil baştan üşenmiyor musun?" diyor.
"Geceleri nasıl kalkıyorsun?"
"Bu nasıl büyüyecek?"
"Eve hapsolacaksın" diyenler...
(kibarlıktan kimse kilo konusuna değinmiyor!!!)

Diyorlar da diyorlar...

Yahu,
Ben bir bebek dünyaya getirmek istedim ve getirebildim.
Üstelik sağlıkla, eli ayağı düzgün verdi Allah O'nu bize...
Düşünsene, bir evladım daha oldu benim!
Daha ne ister ki insan?

Şimdi ben tüm bu lütuflar, bu güzellik karşısında bir kaç ay süreyle gece uyumamışım, bilimum taşıma organlarım (sırt, bel, kol) kopasıya yorulmuş, yemeğe-içmeye gidememişim çok mu?
Sağlıklı olmasaydı mesela, bir ömür yorulmayacak mıydım ben?
Boşversene...
Bedel saymıyorum ben bunları...

8 yorum:

Magissa dedi ki...

Bir evvelki postun uzerine hele iyice cuk oturmus bu yazi.

Bence de bakis acisi - cocugum olmadigi halde oyle oldugunu dusunuyorum. Insanlar cocuk sahibi olmayi bir gorev veya zorunluluk olarak goruyorlarsa ya da pismanlarsa dedikleri dogrudur herhalde, ama o zaman birinciye de acirim ben.

Bunlari diyenler kendi hayatlarindan ve beklentilerinden yola cikiyorlar belki ama "deger mi" sorusunun cevabi herkese gore degismez mi...

olmadık işler peşinde dedi ki...

Magissa,
Pişman olmak değil de, nasıl diyeyim, bebek sahibi olmayı sadece hülyalı, romantik bir şey sanmakla da ilgili sanırım...
Evcilik oynar gibi: şirin bir hamilelik görüntüsü, doğur, besle, altını değiştir ve uyut.

azumi dedi ki...

henuz nasil oldugunu anca tahmin edebiliyor olsam da, ne kadar sansli ne kadar yuce birisin.. gerisi bos.

* uzun yillar saglikla, mutlulukla yasayin :)

* agiz torba degil ki buzesin..

olmadık işler peşinde dedi ki...

azumi,
ilk satırların şaka mı, övgü mü karar veremedim önce :)) takdirini içtenlikle ifade ettiğin için olsa gerek:I bunu yapamayan öyle çok insan var ki. çok teşekkür ediyorum, güzel yorumlarına ve dileklerine:)

Elif..den dedi ki...

en iyisini yapmışsın arkadsım.
tesadüfen girdim sitene ve içten yazılarını çok sevdıgımı itiraf edeyim.boş ver her kafadan bır ses çıkar.oglunu kardessız bırakmaya hakkın yoktu dıye düşünüyorum.iyi yapmışsın.saglıklı büyütmeni temeni edıyorum.
sevgılerle...

olmadık işler peşinde dedi ki...

Merhaba Elif..den :)
iyi ki yapmışım evet.. bebek kokusu özlemişiz meğerse:))
mis gibi mis!

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Canım merhaba;
amaan ağzı olan konuşuyor zaten boşver sen onları..istemişsin yapmışsın sağlıklı da olmuş daha ne ister ki insan..eğer buna kalkışıyorsan zaten yok eve kapanıcaksın falan düşünmez ki insan bunları dimi ama.bana öyle geliyor yani. şu an öyle bir psikoloji de değilim korkuyorum ama çok da istiyorum.inşallah sağlıklı bir bebişimiz olur bizim dee..zor olduğuna eminim ama zevkine de diyecek yoktur eminim:)

olmadık işler peşinde dedi ki...

müthiş güzel Tuğba!
umarım her isteyene nasip olur bir evlat:))