Sayfalar

11 Ocak 2009 Pazar

Kocaman yürekli küçük adamım benim

Bu sabah yine bir sürprize uyandık. Kahvaltımızı canım oğlum hazırlamış.
Aslında bu bizim evde alışılmış bir durum olmaya başladı. Yani Bora bu tatlılığı daha önce de yapmıştı. (şu ve şu yazılarda anlatmıştım)

Ama gel gelelim bugünkü diğerlerinden daha şaşırtıcı ve özeldi. Çünkü, her birimizin tabağına, peynir ve zeytinlerle gülümseyen bir surat kondurulmuştu. Nasıl bir inceliktir bu?
Daha da güzeli hiç bir detay atlanmamıştı. Çay tabağı, kaşığı, peçete, çatal, bıçak hepsi yerli yerindeydi.


Oğlumla ne kadar iftihar etsem az.
Diğer taraftan kendimle de gurur duymadım desem yalan olur.

Darısı Çağan'ın başına....

7 yorum:

Goddess Artemis dedi ki...

Ne güzel evlat yetiştiriyorsunuz. Birçoğunun yapamadığı, yapayım derken yüzüne gözüne bulaştırdığı, çocuğunu "Lord of The Flies"'daki korkunç yaratıklardan birine döndürdüğü bu devirde, sizi tüm samimiyetimle tebrik ederim! :o)

olmadık işler peşinde dedi ki...

Sevgili Goddess, yazdıkların beni nasıl duygulandırdı anlatamam. Çok teşekkür ederim gerçekten..
Daha önce dediğim gibi çocuk yetiştirmek büyük bir sorumluluk, büyük bir sınav sanki. Bunlar da ara sınav sonuçları. Anne-baba olarak yine iyi not aldık biz :))

Rahsan Collyer dedi ki...

İnanamıyorum, 8 yaşındaki çocuğun yaptığı güzelliğe bakın hele! Hayran kaldım:) Ben de tebrik ediyorum sizi ve darısı başıma, başımıza diyorum. Kızım da bir gün bana böyle gülen yüzlü kahvaltılar hazırlar mı acaba???

olmadık işler peşinde dedi ki...

Merhaba!
Bana söyleseler inanmazdım, yani böyle ince sürprizler falan çok hayal mahsulü, çok senaryo gelirdi... Ama oluyormuş!!
Kızınız size daha güzel sofralar hazırlayacaktır eminim. Ne de olsa daha zarif ve ince ruhlu oluyorlar... Güle güle büyütün inşallah :))

Yelish dedi ki...

ayyyy simdi gordum
you might also likediyor ya ,hakkaten I like !
bayiliyorum bu cocuga zaten ben

Gulcin dedi ki...

bu yasta boyle bir incelik yapmisligim yok :) Super olmus fikri calip ben de uygulasam kizar mi ki bana Bora :)

OiP dedi ki...

Yelish:))
senin gamzeli bundan tatlı olacak, biliyorsun değil mi? :)) mucks

Gülçin,
kızmaz kızmaz:)) sevgiler