Sayfalar

25 Ocak 2009 Pazar

Çocuklar gibi şendik!

Calanon mimlemiş beni.
Bilgisayarımdaki resimlerde, 4. dosyanın 4. fotoğrafını koyup sayfama, hatırlattıklarını yazmamı istemiş.

Merakla açtım klasörü!
Nefis fotoğraflar karşıladı beni. Hayatımda hiç unutmayacağım, çok ama çok mutlu olduğum ve bir o kadar da eğlendiğim güne ait anılar. (fotoğrafı biraz kestim kusura bakmayın)

2004 Ekim'i.. Evimizdeyiz.
Bora cicoşu daha 4 yaşında.
Pazar günüydü sanırım. Dolapları falan toplarken, gelinliğimin durduğu kutuyu gördüm. Aklına geldikçe bizim düğüne kendisini götürmediğimiz için bozuk atan Bora'ya sürpriz yapmak için denedim gelinliğimi hemen. Cuk diye oldu üstüme. Bakıyorum da ne kadar zayıfmışım öyle. Saçlarım kısacık ve sapsarı üstelik!

Aynadaki yansımamdan çok memnun olduğumu hatırlıyorum. Koşup salona Bora'ya gösterdim. Bayıldı prenses anneye. Tam 7 yıl sonra yine gelin olmuştum.

Açıp müziği sonuna kadar, kabarık eteğimi savura savura dans ettik oğlumla. Kah eteğimin altına girdi çadır gibi, kah duvağımı pelerin yapıp oynadı. Babamız fotoğraflarımızı ve videomuzu çekti.


Dans edip, gülüşmekten yorulduğumuzu, yerlerde yuvarlandığımızı hatırlıyorum.

Sorsalar "hayatının en mutlu anları nelerdi?" diye, bunu saymak belki aklıma gelmezdi..
Hani derler ya, çocuklar gibi şendik o gün...
Bu güzel günü hatırlattığın için teşekkürler Calanon!

Ben de kabul ederse eğer, İnte'yi mimliyorum..

Vee son olarak bu mutlu günün bana hissettirdiklerini müzikle ifade etmek için, Amy Macdonald'dan "This is the Life"ı çalıyorum!


Amy Macdonald - This Is The Life
Yükleyen Amy-MacDonald


.

2 yorum:

Calanon dedi ki...

Aaah, Ne guzel bir ani cikmis oyle klasorden, cok hosuma gitti. Yarisi bile guzel gorunuyor prenses annenin o resimde. Cok tesekkur ederim cevaba.
Sevgiler.

olmadık işler peşinde dedi ki...

ben de teşekkür ediyorum Calanon..
sevgiler:))