Sayfalar

1 Şubat 2009 Pazar

Başka oyun oynayalım mı?


İşe gidip gelirken ve tabi ki işte en büyük keyfim müzik dinlemek. Şimdi böyle aylardır evde olunca ve Çağan bebekle takılınca, tüm alışkanlıklara ara verdik. Evde lounge ve klasik müzik çalıyoruz, beyefendi yumuşak yumuşak dinlesin diye.

İşe başlama zamanı yaklaştığı için günde 2-3 saat kadar bakıcısıyla bırakıp Çağan'ı, dışarılarda oluyorum ve mis gibi müzik dinliyorum gidip gelirken.

FG'de son bir kaç haftadır hep eski parçaların remiksleri çalıyor. Hatta nostalji programı yapıyorlar sandım ilkinde. Delerium-Silence, Roger Sanchez- Another Chance, XPress2- Lazy dönüyor durmadan. Müziği açıp iyice, 2001-2003 döneminin hit ve dinlemekten asla sıkılmayacağım parçalarını yeni yorumlarıyla dinlerken, yeniden günlük hayata karışmanın keyfi daha bir güzel oluyor. İçim kıpır kıpır ve daha sık dışarı çıkmak istiyorum .

İçimden bir ses kulağıma şöyle diyor: Evcilikten sıkıldım, başka oyun oynayalım mı?

Hiç yorum yok: