Sayfalar

7 Şubat 2009 Cumartesi

Bku çKmsh TuRkchemyn*


Yuh demek istiyorum ya da yok yok, Vah!Vah! demek istiyorum...
Bu ne be? Facebook'ta liseli bücürlerin birbirine yazdığı mesajlara bakın bir:
  • OYY bluma bkdaa :D ne dadtluu ckmışş:d eehhe
  • xD saqLxd eeT dabiqi Ondn datLu qm waR xD
  • beN aSqımıN TaTLısı oLsam xD
  • hdy Lan hemn seFnme öLesine diqiq xD asKusuymus xD
  • qÖrrsz xPd RiseLiiq Ame piJ deiLim xDxd
  • Ouuw meLek bunları snMı diOsun x$
  • choq sıkıcııııııııııııııııııı
  • ßen mi çAqMayım xD aq Senn o zamn xD
Nece bu şimdi? Mrb, nbr, asl ile başlayan saçmalıklar, ne ara bu boyuta ulaştı? Hangi ara icad ettiniz bu dili? Benim niye (!) haberim yok ?
Kaçarak uzaklaşmak istiyorum buradan.. bir an önce...

* Bo*u çıkmış Türkçemin

7 yorum:

alis dedi ki...

Bu ne ya?! 23 yaşında jenerasyon uçurumu yaşamak varmış bahtımda..!

olmadık işler peşinde dedi ki...

jenerasyon uçurumu :)
benim için ise kara delik gibi bir şey!
ben asıl bunlara nasıl bir enerji harcadıklarına şaştım, nasıl biraraya getiriyorlar bunları? hayretto!!!

paçoznuri ve saz ekibi dedi ki...

Allah'ım lütfen benim çocuklarım böyle konuşmasın!(zaten ağızlarına çarparım bitane töbe töbe büyük sözüme töbe)

olmadık işler peşinde dedi ki...

hakikaten, ben de istemem.. öyle eciş bücüş :(

PrimaRima dedi ki...

Tam olarak ne hissediyorum söyliyeyim mi? iğreniyorum.Bu nasıl bir yazı, bu nasıl bir dil ?

olmadık işler peşinde dedi ki...

malesef her şeyleri dejenere.. bakalım bizi neler bekliyor??!!?!?

KonTiki dedi ki...

:)