Sayfalar

13 Şubat 2009 Cuma

Bu göbek benim mi?

İnsan aynadaki görüntüsünü nasılda kanıksıyor. Şöyle biraz da karnını içe çektin mi, hhıhh! çok güzel oluyorsun.
- "Ne var canım biraz balık eti olmuşsam, çocuk doğurmak kolay mı?" diyor iç ses.
- "Yaş da ilerledi tabii..İşe başlayınca veririm ben bu kiloları" da diyor...

Sonra bir fotoğraf çektiriyorsun.. Bakıyorsun kendine, inanamıyorsun.
- "Bu göbek , bu yanaklar, bu gıdı ne!!?! Kollara bak! Güreş mi tutacaksın? Yuhh!" diyorsun...

Tavsiye ederim, arada bir fotoğrafınızı çekip kontrol edin halinizi. Sonuç çok acı olabiliyor.

10 kilo verdim, bir o kadar daha fazlam var hala. Bildiğin tombul bir insanım. 38 bedendim ben.. Ay karnım çıktı, ay basenim var diye söylenirdim. Düpedüz şımarıklıkmış. Al sana göbek al sana basen bi dünya!!!

Haftaya işe başlıyorum. Gardrobu indirip denedim. 2 pantolon, 2 etek ve 5-6 gömleğe girebildim. 10'larca takım elbise ve gömlek yalan olmuş. Bir daha ne zaman giyebilirim bunları bilmiyorum.
Yeni (büyük beden) giysi almamaya karar verdim. Hem bu ortamda para harcamak istemiyorum, hem de biliyorum ki kısa sürede vereceğim bu kiloları.

Kös kös topladım ortalığı, üstüme uyanları ayrı bir tarafa astım ki sabahları cebelleşmeyeyim.

Sonra şöyle bir aynaya baktım. Karnımı içime çektim..

Yok, yok vermişim biraz, o kadar fena değil mi ne?

14 yorum:

Magissa dedi ki...

Evet, fotoğraflar çok acı oluyor. Ben Aymar yaratığı gibi olduğumu görüyorum artık.

olmadık işler peşinde dedi ki...

Ben de görüyorum ve pas diyorum nedense...

Bu posttan sonra utanıp sıkılmadan gülle kıvamında bir çikolatalı tart gömdüm desem?? Garson bu biraz ağırdır dedi, bende "oh iyi, ağır bir şey bakıyordum" dedim. Adam tartın yanına çikolata sosu sıkmış kesmezse diye :o

paçoznuri ve saz ekibi dedi ki...

of ya kilo demeyin bana resmen 10 bilemedin 15 kg vermem lazım! off off o eski halimdeeen eserr yok şimdi:(( bu arada tüm gençkızlığım anne ben silikon taktırcam diye geçti şimdi bu koca m.emelerden nasıl kurtulacam diyorum annemde al işte buldun cezanı diyo

paçoznuri ve saz ekibi dedi ki...

bu arada bugun 4.ay kontrolümüze gittik aşılarımızı olduk boy 65cm kg 6650 çıktı doktor çok iyi buldu(ama oğlum hala şemsiye bacaklı) anne sütüne devam dedi yani rejim filan yapma sakın dedi!yaşasın yemek yemek:))

olmadık işler peşinde dedi ki...

Umut Sarıkaya'nın bir karikatürü vardı geçen ay.. "Bu vücudumla barışığım s..i iyi bulduk" diye:)
O geldi aklıma :D
Öyle diyelim geçelim biz de :))

Paçoz Nuri bende de aynı dertten muztaribim :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

Paçoz Nuri
maşallah çok sevindim:)
biz de doktordaydık bugün. 7 kg olmuşuz. anne sütüne devam ediyoruz. işe başlayınca süt yetmezse tartısına bakıp, çorba ve meyve suyuna başlayacağız.

geçen hafta 3 gün dikkatli yedim, sütüm azaldı, korkup hemen bıraktım ...

Rahsan Collyer dedi ki...

Ben de resmen 6 aylık hamile gibiyim. Aslında kol ve bacaklar falan fena değil, hatta arkadan bakınca zayıf bile sanabilir hafif görme sorunu olanlar ama yan dönünce koca bi göbek var ki onu görmemek için tam kör olmak lazım.

olmadık işler peşinde dedi ki...

Geçen ay seyrek uğradığım bir kuafördeki manikürcü kız, "siz hala doğum yapmadınız mı?" diye sordu bana! öyle söylim ben:)

BirBen dedi ki...

merhaba,geçenlerde ben de bu konuda bir yazı yazmıştım.okuyunca tanıdık geldi:)
geçmişte 1 kilo alsam obez olacağım diye yaygarayı koparan ben şimdi önümdeki balkon sebebiyle ayaklarımı göremiyorummmm:(

Rahsan Collyer dedi ki...

Onu bırak, uzun yıllardır görmediğim ortaokul arkadaşlarım geldi bana yaklaşık 1 ay kadar önce. Daha kapıdan girer girmez bana " Aaaa yoksa ikinciye mi hamilesin??" dedi bi tanesi :o(

olmadık işler peşinde dedi ki...

Merhaba BirBen
herkes aynı durumdaymış meğer.. teselli oldum biraz :))

olmadık işler peşinde dedi ki...

Rahşan
bu kadar da direkt söylenmesin, ben bozuluyorum ama...

PrimaRima dedi ki...

Hiçde dert etmeyin sizin gibi bi parça göbek istiyorum biliyormusunuz?aynaya bakınca bazen gıcık oluyorum midemin karnımın sırtıma yapışmış haline..hele son günlerde hayrola açmı bırakdılar seni laflarını duyunca hepden sinirim tepeme çıkıyor.Bakın bi parça göbek dilenenlerde var hayatta ona göre:):)

olmadık işler peşinde dedi ki...

:))Hah ha! bu da iyiymiş!! bir ortasını bulalım biz o zaman:)