Sayfalar

17 Şubat 2009 Salı

Doğum izni ve ayrılık- I


Altı ay su gibi akıp geçti. Yarından sonra iş başı!! İş yaşamını, ortamı çok özledim, hatta işe gitmek için can atıyorum. Diğer taraftan kuzumu bırakacağım için çok mutsuz ve huzursuzum.

Böyle berbat ruh hallerimin vazgeçilmez kabusu "SINAV" tekrar gösterimde. Okuldan haber geliyor "mezuniyetiniz geçersiz, bir dersiniz kalmış" diye.. Statik sınavına giriyormuşum ama hiçbir şeyi hatırlamıyormuşum. Kağıda, sorulara öyle mal mal bakarken, "Allam n'apıcam bir ders için yandı tüm eğitim hayatım" diye döne döne uyanıyorum sonunda...

İki gündür prova yapıyoruz bakıcıyla. Sonuç başarısız. Aslında çok kötü değil, ama benim istediğim gibi değil. Stresi hissediyor Çağan.. Biberon almıyor mesela. Çok uzun zaman önce alıştırmıştık oysa. Emziği zaten sevmiyor. Biberon almayınca uykuya geçiş zorlaşıyor. Aslında nasıl da güzel bir uyku düzeni tutturmuştuk. İki hafta önce yatağını odasına almıştık ve uyku ile ilgili tüm sorunlar hallomuştu.

Ama iki günümüz daha var. Yavaş da olsa alışıyor. Bir tür geçiş dönemi. Bir anda sudan çıkmış balığa dönmesinden iyidir. Hem süreci izliyor ve müdahele edebiliyorum. Bu içimi rahatlatıyor...

Bakıcıdan yana şanslıyız. Bora'yı da O büyütmüştü. Çağan'da eline doğduğu için birbirlerini iyi tanıyorlar. Bu da içimi rahatlatan güzel bir detay.

Dünyanın sütünü sağıp depoladım. Derin dondurucuda Çağan'ın "Sütçü Dükkanı" var!! İş yerinde sağmaya devam edeceğim. Ortam çok uygun, buzdolabı da var hem. Daha ne isterim..

Yazdıkça moralim düzeldi yahu blog... Neyse... Öyle ya da böyle ayrılacağız. Bir şekilde alışacak kuzum. Umarım her şey yolunda gider.

10 yorum:

Elif..den dedi ki...

İnşallah canım herşey yolunda gıder ve sende için rahat olarak işe başlarsın.Ne güzel bakıcıdan yanada şanslıymışsın daha ne ...
Ama genede ilk zamanlar için hep yavrunda kalacak ama alışırsın..

karamelize dedi ki...

içim bi fena oldu şimdi...
ne kötüdür iki taraf içinde ilk günler..bir an önce biriki hafta geçsin istedim sizin için..sonra ikiniz de alışırsınız, hatta Bora için bile evde anne çabuk alışılan bişey olmuştur, onun da biraz zamana ihityacı olacak eskiye dönmek için..
ama en doğrusunu yaptığın konusunda da tahminim hiç şüphen yoktur..kendi hayatını yaşayan ve yaşadığı hayattan mutlu olan bir anneden daha iyisi yoktur..:)
öptüm kuzuları..

PrimaRima dedi ki...

İlk gün biraz sıkıntılı olabilir sizin için ama alışılıcak illaki.İnşallah herşey iyi olsun iyi gitsin.Kolaylıklar dilerim.

olmadık işler peşinde dedi ki...

Elif..den yine de bir soru işareti oluyor insanın aklında.. emanet bu kadar kıymetli olunca, endişe ve şüphe de büyük oluyor.. "acaba"lar fazla mesai yapıyor... :((

Karamelize ne de güzel yazmışsın. keşke zamanı ileri alabilseydik!! Bora'yı hiç sorma.. O'nu yarın yazıcam...

PrimaRima çok teşekkürler, inşallah, umarım iyi olur...

Calanon dedi ki...

Dusundukce benim icim karariyor ayrilik ihtimalini. Halbuki ben de ne zamandir hazirim calisma hayatina donmeye, icim icimi yiyor bir yandan diger taraftan nasil yaparim, nasil birakirim diye dusunuyorum. Ustelik benim ki artik bebek de sayilmaz. Cok iyi anliyorum hislerini. Eminim her sey yolunda gider, herkes bir sekilde alisir yeni-eski hayatina.

Kolay gelsin hepinize, sevgiler.

olmadık işler peşinde dedi ki...

Calanon ağzı var dili yok derler ya, en çok ona üzülüyorum. derdini anlatamaz.. sonra açıklasan "ben akşama dönücem, sütünü iç merak etme" desen anlamaz... çok aciz çok.
güzel dileklerin için teşekkürler

Girno dedi ki...

Aynı kabusu ben de yaşamıştım Ada doğduğunda. O nedenle sizi iyi anlıyorum, umarım istediğiniz gibi sonuçlanır herşey... Şimdi yine sizin gibi ikinci kuzumu bekliyorum, annelik ve uykuyla ilgili yazılarınızı keyifle okudum. Kolaylıklar dilerim...

Sevgiler...

Senem dedi ki...

merhaba. şimdiden kolay gelsin. hem bora hem de çağan çok tatlı. uzun zamandır izliyorum sizi ama yazmak bugüne kısmetmiş.

benim doğum iznim de yeni bitti, işe başladım. gerçi ben şanslıyım, gün içinde defalarca eve gidip geliyorum ama yine de evden ayrılıyorum sonuç olarak. zor ama alışılıyor. hatta işe başlamak bana çok iyi geldi, canlandım, dirildim sanki. böylece kızıma da daha keyifli ve derinlikli zaman ayırabildiğimi düşünüyorum.

olmadık işler peşinde dedi ki...

Girno merhaba:)
Ne iyi yapmışsınız Ada'ya bir kardeş getirerek.. Meleğinizi sağlıkla kucağınıza alın inşallah.. sevgiler

olmadık işler peşinde dedi ki...

Senem Sizin deneyimlerinizi okuyorum:) Neva çok güzel bir bebek, maşallah! Gün içinde eve uğrayabilmek çok güzel, hele ki İstanbul'da çok şanslısınız.