Sayfalar

5 Şubat 2009 Perşembe

Mim: İstanbul'a neler gelsin, neler gitsin?

Goddess Artemis'in konusunu çok beğendiğim mimini keyifle yanıtlıyorum.

İstanbul'dan

Gitsin:

  • Zaten berbat olan trafiğin iyice içine eden Minibüsler
  • Bereket, Mevlana, Hatipoğlu gibi isimlere sahip Yeşil Marketler
  • Trafik sıkışıklığı
  • Sahilde, yeşil alanlarda mangal yakan kırolar
  • Çirkin, eciş bücüş, tepeleme tabelalar
  • Antin kuntin isimli konut siteleri

Gelsin:

  • Medeniyetin simgesi Bisiklet Yolları ve ayrılmış kaldırımlar
  • Çakma falan değil, bildiğin Disneyland
  • Güvenlik, huzur ve medeniyet
  • H&M
  • Metro, metro, metro
  • Sanat, müzik, eğlence
  • Meydan düzenlemeleri, parklar, bahçeler
  • Doğru düzgün yol tabelaları
  • Hiç de pahallı olmayan, müstakil evlerden oluşan konut siteleri

6 yorum:

Goddess Artemis dedi ki...

Elinize sağlık, ne güzel dilekler bunlar! :o)

olmadık işler peşinde dedi ki...

Seçimler yaklaşırken, birileri okusa blogları da biraz feyz alsa keşke..

PrimaRima dedi ki...

yeşil marketler hahah ne kadar harika olmuş bu hakikaten etraf bu tip marketlerden geçilmez oldu değilmi?

olmadık işler peşinde dedi ki...

Hem nasıl? Ümraniye'de 50 metre arayla var bunlardan. Bayramoğlu da aşağı kalmaz..

alis dedi ki...

Ümraniye'nin kendi yeşil, marketi renk değiştirse ne olur :) (Burda çalışıyorum, bu semti sevmiyorummm)
Gelsin dediklerin için nereyi imzalıyoruz, ben de istiyorum hepsini! Bir de temiz deniz, Copacabana ile yarışır bir plaj, ağaçların gölgesi altında(sahilde ya rüzgardan uçuyoruz, ya yanıyoruz) koşu pisti istiyorum.

olmadık işler peşinde dedi ki...

Ümraniye evlere şenlik gerçekten de. Kapıdan burnumuzu çıkarınca bambaşka bir dünyada buluyoruz kendimizi burda.
Nasıl akıl edemedim ki, temiz denizi ben de isterim. Hiç ihtimal vermediğim için belkide..