Sayfalar

16 Mart 2009 Pazartesi

Bir şeyler yapmak gerek

Dün akşam Bora'ya hayvan sirklerini anlattım. Hayvanların üç kuruşluk gösteriler için canlarının nasıl yandığını, o numaraları neler pahasına öğrendiklerini, acımasız insanları anlattım. Elinden tutup çocuğunu bu sirklere götüren anne-babaların bu işte sorumluluğu olduğunu anlattım.

Sonra, kürk giymenin bedelini anlattım. Hayır tüm açıklığıyla değil. Korkutmadan, sarsmadan, üzmeden anlattım.

Arkadaşlarına anlatmasını istedim. Dedim ki "sen onlara anlat, onlar da çevresindekilere." Dedi ki:
- Ben insanları güzel ikna edebiliyorum. Bir sunum hazırlayalım ve okulda göstereyim arkadaşlarıma.
+ Harika fikir!! Hemen yapalım...

Bu akşam hazırlayacağım. Öğretmeninden izin isteyerek gösterecek sınıfta.
Ağaç yaşken eğilir sonuçta...

3 yorum:

Magissa dedi ki...

Güzel insanın güzel çocukları...
Çok seviyorum sizi de oğlanları da.

Bugün az ağladıydım, şimdi tamam oldu :)

Sunum için malzeme lazımsa tavsiyelerde bulunabilirim - tabii çocukların kullanabileceği/bakabileceği nitelikte.

Magissa dedi ki...

http://www.petakids.com/homework_help.html#circus

yönlendirdiği sayfalara da baktım (esas malzeme orada), siz Bora'ya vermeden önce bir kontrol edin isterseniz ama vahşet videosu fotoğrafı vb yoktu gördüğüm kadarıyla.

çeviri için vakit ayıramazsanız seve seve yaparım.

olmadık işler peşinde dedi ki...

Magissa,
Çok teşekkürler :)) Çok yardımcı oldu bu link. "Nasıl oldu da aklıma gelmedi bunu Magissa'ya sormak?" diye güldüm kendime.

Bu arada hiç tanışmasak da ben de seni çok seviyorum. (bitsin: sizli bizli konuşma:))

Çok komik bir şey oldu. Dün gece rüyamda gördüm seni... Zihinsel engelli köpekler :O için rehabilitasyon merkezi kurulmasına önayak oluyordun!!! Allam nasıl bir bilinçaltım var benim.. İyice kafayı bozdum ben ya, hayırlısı bakalım:)