Sayfalar

31 Mart 2009 Salı

İyi ki doğdun kuzum!

14 Mart Boracığın doğum günüydü.

Geçen yıl eş-dostla Bayramoğlu'nda kutlamıştık ne güzel. Hava mis gibiydi ve tüm gün açık havadaydık. Daha da güzeli doğum günü hediyesi olarak "kardeş" müjdesi vermiştik kuzuya.
Bu yıl yine tekrarlarız diye düşünmüştük ama sağanak yağış ve buz gibi hava her şeyi altüst etti.

Hal böyle olunca yeni bir plan yaptık..
Önce okuldaki parti evinde kutladı arkadaşlarıyla..

Sonra evde bizimle...

O sıra poposunda pireler uçuşan Çağan, akşam ki kutlamayı kaçırdı doğal olarak. Ertesi sabah abisinin onun için palyaçoya yaptırdığı balondan kalp ve çiçekle katıldı eğlenceye.

Ben bir kitap aldım Bora'ya.

Kitap da kitap ama ! 3 boyutlu ve 360 derece açılarak eğlenceli bir uzay üssüne dönüşüyor. (bkz. Mandolin Yayınları )

İyi ki doğdun bir tanem!!

8 yorum:

mikla dedi ki...

iyiki doğmuş bora, iyiki senin oğlun olmuş. sağlıklı, keyifli ve sevdikleriyle bir yaşam sürsün.

olmadık işler peşinde dedi ki...

Mikla,
çok çok teşekkür ederiz bu güzel dileklere:)

Rahsan Collyer dedi ki...

Daha nice sağlıklı, güzel yıllara Bora... Yeni yaşı hayırlı olsun. En güzel hediyeyi siz zaten aylar önce verdiniz ona, o balonların arasından bakan çizgili pijamalı adam var ya, işte o! Belki şimdi değil ama yıllar sonra, büyüyüp kocaman adam olduklarında kardeşim diyebileceği, sarılabileceği bir varlık olduğu için ikisi de çok memnun olacaklar eminim.

Magissa dedi ki...

Bora'cığımın yeni yaşı kutlu olsun.
Geç kaldım blog okumakta bugün, ama o güzel suratından öperim, sağlıklı, başarılı, huzurlu ve mutlu bir hayat dilerim O'na - mümkünse Bora huyunda suyunda bir çocuğum olsun diye dua ediyorum, "hastasıyım". :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

Rahşan,
O hayali öyle çok kuruyorum ki... Büyümüşler kocaman delikanlı olmuşlar, sarılıp bana ayaklarımı yerden kesiyorlar:))
Çok teşekkürler güzel dileklerine:) Darısı başına diyeyim ben de!!

olmadık işler peşinde dedi ki...

Magissa,
Ben de kendime ediyorum o duadan :I
Yani Çağan da abisine benzesin, efendi, merhametli, kibar bir adam olsun diye... Sana da dilerim ki böyle bir evlat nasip olur.
Hadi bakalım artık, güzel haberler bekliyoruz senden!!

ending dedi ki...

hayırlı yaşlar boraya...benimde aynı gün aynı yılda doğmuş bir oğlum var uzayüsü kitabını bende senden görüp aldım...çok beğendi yani zevkin bir harika seçiminde süppermiş...benim bile oynayasım geldi...fikir verdiğin için teşekkürler:)

olmadık işler peşinde dedi ki...

ENDİNG,
teşekkürler. ne tesadüf değil mi?:)) ben de sizi tebrik eder, oğlunun yeni yaşını kutlarım. güle güle oynasın!!!
sevgiler