Sayfalar

10 Mart 2009 Salı

Öyle olsa, böyle olsa


Hayat Hollywood yapımı salak bir komedi filmi olsa. Ben Çağan’ı alıp işe gitsem. Bütün gün gerzek olaylar olsa ama şansımız bizi hep kurtarsa. Toplantıda çığlık çığlığa ağlayan Çağan, masanın ortasına kussa ve buna herkes çok gülse. Günün sonunda, yemekhanede hepimiz bir ağızdan YMCA söyleyip dans etsek…

ya da...

Central Park civarında caddeye merdivenle inilen, güdük cepheli, şirin bir evde yaşasak. Dadımız olmasa, ben çalışmasam. Bir ya da bilemedin iki kocaman kesekağıdı dolusu alışverişle haftayı devirsek. Bir işim çıksa, i-pod dinleyen liseli bir bızdık kızı Çağan'a bakması için çağırsam öyle rastgele. Şu biberon, bu uyku rutini falan anlatmaksızın bırakıp çıksam çocuğu. Hiç yadırgamasa dadısını, ağlamasa, yese içse, uyusa misler gibi...

Nereden mi çıktı?

Çocuğumu yanıma katıp işe götüresim var.
Bir yandan ona bakıp, bir yandan işlerimi yapasım var.
Bu bakıcı milletini yatırıp, dinlene dinlene dövesim var…
Detaylar yakında.. elim varınca...

6 yorum:

Magissa dedi ki...

Hay Allah... Ben de nerelerdesiniz diye merak ediyordum, meğer sadece işe dönme yoğunluğu değilmiş...

Ama hani Bora'ya da bakan hanım, alışık olunan kişi??? Üzüldüm, merak ettim, inşallah düzgün birini bulursunuz bir an evvel :((

Rahsan Collyer dedi ki...

Ben de merak ettim şimdi. Umarım en kısa sürede size uygun bir bakıcı bulur ve her şeyi bir düzene oturtursunuz. Zaten zor bir dönem Çağan'ı bırakıp işe yeniden başlama dönemi, bari bakıcı arıza çıkarmasa yahu!

Calanon dedi ki...

Ben de nerelerde diyordum ne zamandir. Bir an once hersey yoluna girsin, uzmesinler seni.

olmadık işler peşinde dedi ki...

Magissa,
Hiç bir zaman bilemiyorsun.. Bora'ya bakarken de olmuştu bazı şeyler, affetmiştik falan falan... İyi niyetli, çocuğa ilgili, bebek bakımında bilgili ama estirikli biriydi...

olmadık işler peşinde dedi ki...

Rahşan sorma....
Biz de çok yıprandık ama olan Çağan'a oldu gerçektende.. Anneden ayrıl, memeden ayrıl, yabancı kollar derken epey hırpalandı kuzum

olmadık işler peşinde dedi ki...

Calanon
Doya doya üzüldük valla :(( öyle ki ne işe başlama stresi, ne ayrılık melankolisi kaldı. şok olduk...