Sayfalar

13 Nisan 2009 Pazartesi

Amman diyim!


Kozyatağı'nda süslü bir güzellik salonu vardı. Biliyorum, uzun yıllardır oradaydılar. Yer değiştirdiler, daha güzel ve büyük bir dükkana geçtiler. Çok müşterileri vardı. Yıllar önce bir süre kadar gitmişliğim vardır...


Neyse sonra bir anda puff kapattılar. Ben epeydir bu salona takılmadığımdan önemsemedim. Başka bir salon açtılar diye düşündüm.


İşin aslı hiç de öyle değilmiş meğer. Kuaförde anlattıklarına göre, bir müşterileri Aİ,DS olmuş, yani bu salondan HI,V virüsü kapmış. Dükkana belediye el koyup, araştırma yaptırmış ve virüse rastlanmış. Falan falan.... Duyunca sersemledim, şok oldum.


İnanılmaz, korkunç bir şey bu! Ben hep korkmuşumdur bu işlerden. Onun için yıllardır hep kendi takımlarımı kullanırım. Aman dikkat.. Lükstür, temizdir diye güvenmemek lazım işte...

11 yorum:

Calanon dedi ki...

Burada da bir suru yerler devamli bir takim saglik sorunu nedeni ile kapaniyor. Ben hic sevmem zaten oyle yerleri.

moonliiin dedi ki...

yyaaaa çok korkuttun beni:( hep şu manikür aletlerinden alacağım diyip erteliyordum...ismini verir misin salonun ya da bikaç ipucu 2 kız kardeş çalışan yer mi? ben oralarda bir yer tahmin ettim bikaç kez gittiğim yıllar önce

olmadık işler peşinde dedi ki...

Calanon,
Görünüşten bilemiyorsun ki işte.. Bir de biliyorsun bu tip yerler mantar gibi bitiyor her köşe başında. Denetim yok, bir şey yok.. Olsa eğer yüzde 90'nı kapanır bunların

olmadık işler peşinde dedi ki...

Moonlin,
Durma hemen al bence.
Salonu doğru tahmin ettin. Ama emin olmadığım için adını yazmayalım lütfen. Dedim ya, kuaförde anlattılar bana da.
nasıl tahmin ettin merak ettim?

İLKAY dedi ki...

Aman diyeyim. Olacak iş değil... Ben onun yerine mavalanın ürünlerinden aldım ok mecbur kalmadıkça evde kendim yapıyorum.

olmadık işler peşinde dedi ki...

Ben de manikür yaptırmaktan çok sıkıldığım için geçenlerde Sally Hansen manikür ürünlerinden aldım. Gayet başarılı.. Hem de ekonomik

moonliiin dedi ki...

ben de bikaç kere gitmiştim ama makasla yaptırmamıştım, hani söle zımpara gibi olan aletlerle yaptırmıştım...vala çok pahalı bir yerdi o kadar para kazanan bir yerin kapanması işkillendirdi beni...lütfen aldığınız üzürnleri paylaşır mısınız? bundan sonra hiçbir yere gidemeyeceğim galiba...

olmadık işler peşinde dedi ki...

Ben eczaneden şundan aldım, yanında ahşap itme çubuğu hediyeliydi. Gayet başarılı.
Aynı markanın diğer manikür ürünlerine şuradan göz atabilirsin.

moonliiin dedi ki...

çok teşekkürler:)

asu dedi ki...

İşin aslı muhtemelen öyle de değildir, çünkü HIV açık yüzeylerde yaşayabilen bir virüs değildir. Kan alışverişi ya da birçok diğer yolla bulaşır ancak yeni kan bulaşmış makası yine diğer müşteriyi kanatacak şekilde kullanmadılarsa böyle birşey virüsün yapısı itibari ile mümkün değil. Muhtemelen diğer kuaför virüslerin adlarını karıştırdı ya da olay çamur at izi kalsından ibarettir.

OiP dedi ki...

kimbilir belki de öyledir....