Sayfalar

18 Nisan 2009 Cumartesi

müziklendim


Müziksiz kaldım. Sanki tüm dünya birleşti beni müziksiz bırakmak için.

Laptop'a şirkette bir firewall kurmuşlar hiç bir P2P site ile bağlantı kuramıyor. Koskoca tatil boyunca doğru düzgün bir şey indiremedim. Oysa Kazaa'yı, eMule'ü az mı sömürmüştüm zamanında...

Hem bir arkadaşıma MESAM'dan yazı gelmiş. IP adresinden tespit edip, uyarı yazısı göndermişler, "devam edersen yasal yollara başvuracağız" demişler... Doğrusu, etik olanı indirmemek ama bulunca bağlantı patır patır indiriyor insan albümleri elde olmadan. Ben de bildiğin hırsızım yani bu açıdan bakınca...

İşyerinde iyice kısıtlıyız zaten. Radyo, video, müzik vb. medya içerikli siteler engelli. Dön babam dön aynı parçaları dinliyoruz. 30 GB'lık arşivin her notasını ezberledik vesselam.

Son bir kaç gündür akıl edip rapidshare'den albüm indirmeye başladım. İyi valla, ne ararsan bulunuyor. Niye daha önce akıl edemedysem?

5 yorum:

mak100 dedi ki...

skreemr.com, hypem.com ya da deezer.com, o da olmadı soundpedia.com, radioblogclub.com da mı çalışmıyor? Ben mp3search.ru'dan ucuza albümleri satın alıyorum, o da bir çözüm.. hem zahmetsiz...

olmadık işler peşinde dedi ki...

mak100Çok çok teşekkürler:) şahane oldu bu! (evden açıyor hepsi)

biselle dedi ki...

Rapidshare'de album aramak nasıl oluyor? Benim bildiğim, birisi upload ettiyse onun linkini girip indirebiliyoruz.

olmadık işler peşinde dedi ki...

Biselle
Ben iki yolla buluyorum:
1. rapidlibrary.comdan search ediyorum
2. Google'a parçanın, albümün ya da sanatçının adını + rapidshare yazıp aratıyorum

biselle dedi ki...

Ooo super fikirlermis..
Tesekkurler :)