Sayfalar

12 Nisan 2009 Pazar

Uzun saç benim neyime?

Hamilelikte başıboş bir halde uzayıp gürleşen saçlarımı işe başlayınca düzelttirmiş ama kısaltmamıştım. Evdeki adam ordusu da uzun saç sevdiği için elletmeyi düşünmemiştim ama ne fayda. Vücudu terkeden hormonlar giderken saçlarımı da önlerine katıp götürmeyi aklına koyunca işin rengi değişti. Hormondu, bahardı derken saçlarım öbek öbek dökülmeye başladı.

Zaten sabah maratonunda saça başa ayıracak vakit olmadığından pek bir papaz gezmeye başlamıştım.

Ben bu hallere düşecek kadın mıydım yahu? Haftada iki gün işe gitmeden fön çektirirdim mis gibi. Şimdi ayda 1-2 anca...

Neyse, gidip kısacık kestirdim kurtuldum. Dökülme için serum, merum bir şeyler de aldım. Hem önümüz yaz. Bayramoğlu'nda da kuaförüm yok. İki şekil verdik mi tamam. İki çocuklu ve çalışan bir anneye böylesi lazım.

Bora bozuldu biraz bu işe. Ama söz verdim, Çağan biraz büyüyünce yine uzatacağım.

2 yorum:

paçoznuri ve saz ekibi dedi ki...

valla bende aynı dertten muzdaribim bende kısacık kestirdim gitti canım saçları ama serum kullanmaya cesaret edemedim acaba anne sütüne geçer mi diye? şimdilik bıoblas şampuan ve saç kremiyle idare etmeye çalışıyorum fena değil valla tavsiye ederim
sevgiler paçozz

olmadık işler peşinde dedi ki...

Merhaba Paçoz:) Yoktun ne zamandır hoşgeldin :)
Nasıl oldu da düşünmedim bak! Ben de emziriyorum ya, bakayım etkisi vardır illaki.. tüh kullanamayacağım şimdi! İyi ki hatırlattın sağol:)