Sayfalar

21 Mayıs 2009 Perşembe

Bekle beni!

Ne zaman gerçekten zayıflamaya karar vereceğim ben? Yani aslında hiç memnun değilim bu koca kadın vücundundan ama bir türlü elim varıp da harekete de geçemiyorum. Hani şu Masumiyet Müzesi'ndeki Kemal'in gece Füsunlardan kalkıp gidememesi vardı ya aynen onun gibiyim.

İki hafta sonra havuz açılıyor mesela. Al sana motivasyon!

Hafta sonu Bora'yla babamız bisikletleri elden geçirttiler. İki kış ve bir yaz aradan sonra ilk kez bastım pedala. Açılmak için iki gün üstüste minik turlar yaptım. Bacaklarımda unutulmuş kaslarım varmış, hayret! Tabi ertesi sabah taş kesilmeleri onları unutulmaz kıldı o ayrı.

Bir türlü anlayamadığım, uzun aradan sonra bisiklete binince sele yerlerinin sızım sızım ağrıması. Alışınca geçiyor ama alışmak ne ki? İki gün istisnasız her oturuşumda popomun arasında sele kalmış gibiydi... Alışıp alışmadığını (!) anlayacağız bakalım hafta sonu.

Neyse başladık mı bisiklete veririz kiloları alimallah. Zamanında az mı bindim Kozyatağı-Suadiye hattında. Az mı tırmandım rampaları kan ter içinde. Ne güzeldi yav.. İş çıkışı atlayıp bisiklete, güneşi batırana kadar Suadiye sahilinde az mı turladım.. Bacaklarım çelik gibi olmuştu artık.

Du bakalım heveslendim ben yine.
Bekle beni bisikletim, Bora'yı da katıp yanımıza gezicez bol bol bu yaz seninle!

8 yorum:

Bir Bilen Olsa.. dedi ki...

Caddebostan sahilde bisiklet için çok keyifli ama bende senelerdir binmedim bisiklete şimdi heveslendim yazını okuyunca:)

Tibet'in annesi dedi ki...

Bende senin gibiyim, niyeyse zayıflamak konusunda bir türlü kararlı davranamıyorum.
Vardır elbet bir zamanımız, seninki gelmiş gibi, hadi hayırlısı :)
Bu arada bende senelerden sonra bisiklete binince üç gün geçmemişti sele yerlerinin sızısı :P

paçoznuri ve saz ekibi dedi ki...

valla yaa olucak bu halimiz? çağan hala emiyomu? bende hala emziriyorum ama eskisi kadar değil tabiki ek gıdadan dolayı!ama hala tam anlamlı katı bi rejim yapamıyorum iki gıdım sütüm kaldı,o da gitmesin diye!ama bi yandan da yediklerime dikkat etmeye çalışıyorum,ama yeşil çay filan içemiyorum mesela sütü kesiyor diye.ama ama ama....

olmadık işler peşinde dedi ki...

Bir Bilen Olsa
Caddebostan'da da bindim ve evet harika orası da:) Bin valla, hiçbir şeyde tadı yok sokaklarda sahilde bisikletle salınmanın!

olmadık işler peşinde dedi ki...

Tibet'in annesi
Zayıflamak ihtimali bir yana bisiklete binmek benim için müthiş bir zevk. Faydası da cabası ;)

olmadık işler peşinde dedi ki...

Paçoz,
Emziriyorum evet. İş yerinde de iki kez sağıyorum. Ama sütü korumak için ilave bir gayretim yok artık. Çağan çok sütçü, her fırsatta süt istiyor ben de veriyorum. O nedenle henüz çok azalmadı.
Yediklerime dikkat etmiyorum, edemiyorum ben:(( demek istediğim de bu işte.
Rezil bir insanım ben :D

Calanon dedi ki...

Sevgili OIP,
Yahu bu ne telastir boyle diyet falan, emziriyorsun madem o zaten sana kilo verdirir, ayrica diyet yapilmamasi gereken bir zamandasin, bir iki ay daha gecsin pesinden kosturmaya basla ikisinin birden nasilsa vereceksin o kilolari, hic dert etme derim ben.

Tadini cikar hayatin, saglikli ye yeter.

olmadık işler peşinde dedi ki...

Calanon,
Emzirmek bu sefer kilo verdirmedi malesef:) İlk bebekte emzirerek 2 ayda tüm fazla kilolarımı vermiştim ama artık yaşla beraber metabolizma da yavaşlıyor ve işe yaramıyor.
Çağan ilk 6 ay sadece süt emdi. Kilolar bana mısın demedi. Zaten diyet falan yaptığım da yok, niyetim de.. Sadece spor yaparak biraz kalori yakmak niyetindeyim o kadar:)