Sayfalar

27 Mayıs 2009 Çarşamba

Çıtırdak çerez

Şirket kokteyllerimizi yaptırdığımız catering firması nefis ikramlar hazırlıyor. En son davetimizde şu fotoğrafta görülen atıştırmalıklardan yapmışlardı. Lezzeti ve yağsız oluşu nedeniyle çok beğendim ve bu akşam denedim.

Çok basit (hatta uyduruk) bir şekilde hazırlanıyor. Şöyle ki:

Yufkanın üzerine çok ama çok incecik zeytin ezmesi sürülüp, üzeri başka bir yufkayla kapatılıyor. Üzerinden merdane ile geçilip iyice yapışması sağlanıyor. Çay bardağı ile kesilip, yağlı kağıt serilmiş tepside fırınlanıyor.

Al sana çocuklar için ne idüğü belli çıtırdak bir çerez! Yedikçe ye, yedikçe ye....

4 yorum:

Bir Bilen Olsa.. dedi ki...

çok zararsız ve lezzetli görünüyorlar ama sanıyorum ben yapmaya üşenirim :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

Valla ben de bi daa ne zaman yaparım bilmem :I

karamelize dedi ki...

denicem hemen...hoşuma gitti çok..

olmadık işler peşinde dedi ki...

yorumunu bekliyorum...