Sayfalar

13 Mayıs 2009 Çarşamba

İşte benim hediyelerim

Daha güzel bir hediye olabilir mi?

8 yorum:

mikla dedi ki...

maşallah 41 kere :) bora gittikçe yakışıklı bir abi olma yolunda ilerliyor. minik çağan da onun peşinde sanki...

paçoznuri ve saz ekibi dedi ki...

çok şekerler maşallah!!

Magissa dedi ki...

dağılın, bora benim damadım.
çağan'ı da küçüğe alırdım ama ben ikinciye gelene kadar çocukcağız doktorasını yapar. o yüzden "annesi bilir"

(ne güzel resim, ne güzel kızancıklar. kocaman bir maşallah.)

olmadık işler peşinde dedi ki...

Mikla

Çağan'ın gidişat biraz değişik.. Bora doğduğundan beri sıpa gözlü. Hatta bebekken manga karakterler gibiydi. Aman sağlıklı olsunlar, inan başka bir şey istemiyorum:))

Paçoz,
Çok teşekkürler:) Seninkiler de çok şeker:)


Ve Magissa,
Valla sözümüz söz! Bora'yı rezerve ettik sana:) O. kenobi'yi bilmem ama senin çocukluk resimlerini görünce "tamam" dedim. "Bir fıstık gelin bulduk"
Elini çabuk tut ama... Ha desen 10 yaş var arada:o

Rahsan Collyer dedi ki...

Çok tatlılar çookk!!

olmadık işler peşinde dedi ki...

:)) teşekkürler

Red Riding Hood dedi ki...

Yaau bu Döner'in neden bir tane bile videosu yok :))Yaramaz tombiş

olmadık işler peşinde dedi ki...

RRH,
vidyosu eksik kalsın cücenin:))