Sayfalar

29 Mayıs 2009 Cuma

kelimeler...

Kibar

Arkadaş

Sabır

Oyun

Büyümek

Hafta sonu


8 yorum:

Girno dedi ki...

Harika olmuş buuu :)

Benim de artık bir atopik im var, bakalım bir de Topik im olacak mı?
;=)

Magissa dedi ki...

Kibar beni bitirdi...

olmadık işler peşinde dedi ki...

Girno,
Merakla bekliyoruz bakalım senin topiki de:D

Magissa,
Ben de açıp açıp bakıyorum 'kibar'a.. Bora da çok beğenmiş:)

olmadık işler peşinde dedi ki...

Girno,
bloğunu davetli okurlara mı açtın?

Girno dedi ki...

ya saçma bir şey mi yaptım bilmiyorum ama kızım ateşlendi bugün, nedense çok mu özelini açıyorum diye düşündüm, sanki egatif enerjilerden krktum bilmiyorum o üzüntüyle kapattım, ama bana mailinizi verirseniz sizi davetli yapmayı çok isterim, aklıma gelmişti zaten yarın mesaj atacaktım, şimdi girince gördüm mesajınızı, ateşi düşünce moralim yerine geldi de :)

olmadık işler peşinde dedi ki...

Hay allah! Çok geçmiş olsun. Öykü'ye acil şifalar diliyorum.

Haklısın...Çocuklar hastalanınca her şeyden şüphelenir anneler.

olmadikislerpesinde@hotmail.com'dan denesene bir.

Girno dedi ki...

Teşekkür ederim, anlaşılmak ne güzel! Ne zaman birşeyler yolunda gitse sanki kötü gözler yada enerjiler bizi buluyor, gece tekrar ateşi çıktı, okula gidemedi bugün doktor yollarındaydık, tahliller falan, bakalım ne çıkacak?

Davetiye yolladım bu mail adresine :) Belki tekrar açarım blogu ama şimdilik kalsın bir süre, kendimi rahatlatıyorum belki de, bilmem ki...

olmadık işler peşinde dedi ki...

Salgın falan mı var acaba?
Umarım iyisinizdir...
(Daveti aldım. teşekkürler)