Sayfalar

12 Mayıs 2009 Salı

Korkuyorum

Altıncı his mi, daha mı fazlası bilemiyorum ama ben çok önemli bazı olayları rüyamda görüyorum. Dün akşam yine o rüyalardan birini gördüm ve bekliyorum.

Rüya tabirine bakana kadar her şey çok eğlenceliydi. Gördüğüm şey ucuz Amerikan aksiyon filmi gibiydi. Ama anlamına bakınca anladım ki çok çok kötü bir şeyler görmüşüm yine.

Böyle beklemek çok zor. Telefon çalmasın istiyorum.
En son annemin hastalığını görmüştüm rüyamda.
Yazmayacağım buraya detayını ki çıkmasın...
Görmek istemiyorum böyle şeyler..
Korkuyorum...

6 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

Her insanın rüyası kendine özeldir. Bir rüyada görülen bir kedi benim için başka, senin için başka anlamlar ifade edebilir. Mesela benim gözümde kedi asillik, asilik ve özgürlüğü ifade ederken senin gözünde nankörlüğü ifade edebilir. Bu durumda rüyanın da buna göre anlamlandırılması gerekir. Yani demem o ki, rüya tabirlerine bakıpta canını sıkma lütfen :)))

olmadık işler peşinde dedi ki...

İyiye yormakla da ilgisi var aslında. Gerçi ben hep iyiye yorarım ama bazen yeterli olmuyor.
Sırf bu durumdan ötürü, hatırladığım rüyaları bile silmeye çalışıyorum aklımdan.
Çok teşekkür ederim ama:) Hala her şey yolunda...

paçoznuri ve saz ekibi dedi ki...

inşallah herşey her zaman yolunda olur. bencede rüyaları hayıra ve iyiye yormak gerekir. birde kötü rüyaları gördükten sonra suya anlatmak lazımmış ki akan suyla beraber gitsin diye..inşallah sizinki de suya akar giderr aklınıza kötü şeyler getirmeyin hiç!

olmadık işler peşinde dedi ki...

aksın gitsin valla, olacaksa öyle üşenmez anlatırım suya:))

Yeliz dedi ki...

Hayir olsun insallahhh !

Ben ruyalara cok onem veririm Bir kitabim var TAM 10 YILDIR hic sasirmadi , hic yaniltmadi beni.Hatta beni taniyan herkes arar sorar bana tabirini Yaw kardesim dizde alsaniza bu kitaptan demedim hic , cunku bende cok egleniyorum .

Kitabin adini ve yazarini bilmek istersen ;
RUYA YORUMLARI ANSIKLOPEDISI / GULTEN SUVEREN

Okuya okuya birtane parcaladim su 10yil icinde , ikinciyi aldim :))

Hep guzel ruyalar gormen dilegi ile ..

olmadık işler peşinde dedi ki...

Merhaba Yeliz,
Benimde parçalanmış bir rüya tabiri kitabım var. Hatta bakınıyordum yenisini alayım diye. Öyle abuk subuk yorum kitabı var ki şaşıyor insan bakarken.
Bari şu önerdiğini alayım ben de. Teşekkürler:)