Sayfalar

24 Haziran 2009 Çarşamba

Cepten gelen

Cep telefonumdaki fotoğrafları ayıkladım. Kamerayla çekilenler kadar şahane olmasa da hepsi güzel anlara ait.

Bi ton şey çekmişim. İlk parti Çağanlılar...

Yazlığa taşınmamızla birlikte Çağan, kendini iyiden iyiye bahçeye, sokağa vurdu. Eve girdiğimizde ağlıyor. Bu işin sonbaharı kışı var, nasıl olacak bilemiyorum?? Şu mutluluğa bakın...

Ördek Suya Daldı...
Yazın gelişiyle boğumlarını suya bırakan Çağan oğlan, bu haliyle şimdiden hatırı sayılır bir fan kitlesine sahip oldu bile. Geçen yıl anasının karnında arşınladığı havuzu bu yıl, çişli olma olasılığı yüksek bebek kısmında el ve ayak çırpmak marifetiyle şenlendiriyor.


Babası ve ben işten döner dönmez Çağan’ı kapıp soluğu havuzda alıyoruz. Yüzgeçlerinin çıkması an meselesi olan burcunun adamı (balık) abimizle beraber ortamı şenlendiriyoruz.

Yavru Bibendum...

Bu da Hansel ile Gretel kitabının bir karesini hatırlatan sabah vedalaşmamız.... (Çağan fotoğrafın tam kalbinde)

8 yorum:

Magissa dedi ki...

Hakikaten de cok istah acici fotograflar :)))

Ozlemisiz Cagan fotografi gormeyi. Hele ikincideki tipe bayildim.

"Havuzun olayim anam!" diyorum Cagan'a burdan.

(Makarnayi fazla kacirdim bu sicakta.)

Girno dedi ki...

Çağancım ne kadar güzelsin, ne kadar masum ve tatlısın, annen ne kadar güzel anlatıyor seni, sizi, yaşamınızı, boğumlarını, ergen balık adam abiciğini, seviyorum ben hikayenizi, özlemiştim ben de...

Sevgiler....

Calanon dedi ki...

Fotograflarin hepsi birbirinden guzel, ama en cok o sisko sisko memelere bayildim.

Delikanli baligin fotograflari da yarin herhalde, bekliyoruz.

olmadık işler peşinde dedi ki...

Magissa,
Hem nasıl iştah kabartıcı! Tahrik ediyor gel ısır diye şebek:)

Girno,
Annem bu anlatma işini abarttıkça abartıyor.Şu halime bak, yarı çıplak pozlar, fazlalıklar meydanda! Olacak iş değil...

Calanon,
Bora'yı görmek ne mümkün! Sadece yemeklerde bir de akşam üstü havuzda görüyoruz adamı.Ama var onunda fotoğrafları:))

Tibet'in annesi dedi ki...

tombiş tombiş ne güzel! çok ısıran olur onu :)))

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

ayyy memelere bak.. yumoş yumoş. bizim toramanınkiler de böyle. oturunca göbeğe iniyo bicikleri..
bak ne diicem OİP'cim(ne tuhaf geldi bu sesleniş yaw)
çişli bebek havusu yerine Çağan'ı şişme bebek lastiklerine koyup normal havuza salsana. şöyle yürüteç gibi alttan tutmalılar var ya..

olmadık işler peşinde dedi ki...

Tibet'in annesi,
Tezaurat yapanlardan utanıyor bizimkisi:)

Hülya,
Büyük havuza bebelerin girmesi yasak. Evin önünde, kendi şişme havuzu var ama bunun keyfi başka:)
Çiş mevzuuna gelince, olan zaten bana oluyor:)

Ashley ★ dedi ki...

Tombiğim miniğim.nekadar küçüktün sen Çağan ya ! Allahım onlar büyüyor ben yaşlanıyorum. Eski fotolara daldım valla !