Sayfalar

1 Haziran 2009 Pazartesi

makro


  • Pamuk ayak sessiz sedasız ilk dişini çıkarttı. Hafta sonu arkadaşım farketmese gözükene kadar haberimiz olmayacaktı.

  • Bana bazen "e-enne!" diye sesleniyor.

  • Geçen hafta check-up yaptırdık. Hiç bir şeyim yokmuş çok şükür. Ailemizin defolu genetik mirasından korktuğum için bu kontrolleri 2 yılda bir yaptırmaya karar verdim. Doktor "mekik çek" dedi. "Tamam çekerim" diye yalan söyledim...

  • Kekemeliği kalıtsal sanıyordum, değilmiş. Amcam ve oğlu kekemeler. Meğer çocuk evde kekeme birisi varsa taklit ederek öğrenirmiş kekemeliği. İlginç..

  • Geçen yaz bikini parçaları arasından salına salına gösterdiğim sevimli göbüş, bu yaz ne şekilde saklanacağı hala karara bağlanamayan bir muamma. Derhal vakit bulup, bir kamuflaj mayosu almam gerekiyor.

  • Hah! Aklıma gelmişken: Allahtan bol zaman diliyorum kendime...

  • Bora'nın hayvan sevgisi konulu resmi. Kedinin gölgesini unutmamış.

  • Bora şu sıralar çok gergin ve değişik. Büyüyor ve değişiyor. Geçen sabah evden çıkarken genç bir adama benziyordu. Kuru kafa desenli sweatshirt'ün kapşonunu kafaya geçirdi.. MP3 çaların kulaklıklarını taktı, müziği açıp asansörde kayboldu. Arkasından bakakalmışım! Hayret, hayranlık ve gururla karışık bir duyguyla.
  • İki hafta sonra Bayramoğlu'na geçiyoruz. İlk gidiş çok hengameli oluyor, gözümde büyüyor..

6 yorum:

Yeliz dedi ki...

Hayirli olsunnn :) Bende oglum beni isirinca farketmistim disinin ciktigini :)

Turkiyeye bir ayak basiyim var ya o erikleri catlayana kadar yiyciiim :)

Calanon dedi ki...

Ayni evde yeni bir bebekle yeni bir delikanli, muhtesem. Bir an hayal etmeye calistim bizimkinin o yasta nasil biri olacagini, nelerden hoslanacagini.

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

sessiz sedasız diş.. kendi kendine uyuyan çocuk.... bak fena kıskanıyorum ama aaaaaaa

olmadık işler peşinde dedi ki...

Yeliz
çok gecikmezsin umarım. Zira vakti geçti geçecek eriklerin:)

Calanon,
Şimdilik çok güzel ama bakalım zaman neler gösterecek? Umarım güzel günler görürürüz. Darısı başına!

Hülya,
Hepsi bir türlü büyüyor işte.. Olur böyle vakalar:)

Rahsan Collyer dedi ki...

Bora'na da en az Çağan'ına bayıldığım kadar bayılıyorum. Onu kurukafa desenli tişörtüyle, kapşon kafasında, mp3 player kulağında asansöre binerken hayal edebildim ilginçtir.

Ben ısrarla yine bikini(ler) aldım tatil için, ama siyah ve de normalde giydiğimden 2 beden büyük olanlarından:) Mekik konusuna gelince, haftada 2 gün sadece birer saatten pilatese başladım ya, hoca habire bana evde mekik çek diyor ben de tamam diye yalan söylüyorum. Niye bu mekik işini özellikle sadece bana söylüyor biliyorum.

olmadık işler peşinde dedi ki...

Teşekkürler Rahşan:)
Eskisi gibi fotoğraf da çektirmiyor kereta. Büyüdü ya, canı isterse...

Bikiniye gelince: ne kendime ne nede site halkına haksızlık (!)etmek istemediğim için şimdilik almadım. Bakarsın yaz sonuna doğru biraz toparlarım ve geçen yıl hamileyken giydiklerimi giyerim.
Mekik demişsin ya bana çok zor geliyor nedense. Yalandan 4-5 tane çekip kalkıyorum. Tabi eğer çekmeğe kalkışırsam:D