Sayfalar

29 Temmuz 2009 Çarşamba

Alışveriş Mabedim


Hiçbir kadın tanımıyorum ki outletin büyüsünden uzak kalabilsin.
Outlet dediysem çakma olanından değil. İyice moda oldu ya, orda burda her yerde outlet mağazalar açılıyor. Gidiyorsun mağazaya, bir izbe köşede kıytırık süprüntüleri doldurmuşlar.. Geri kalanı yeni sezon.

Bu değil benim dediğim. Sevdiğin markanın bayıldığın ürünlerini hunharca çantana doldurabileceğin bir yer olmalı. Hıaaaaa!!! Bu neaaaa! diye ağzını bir karış açık bırakacak, torbalar dolusu alışveriş yapıp komik paralar ödeceyeceğin, kapısından çıkarken ağzını kulaklarına yapışmış bırakacak cinsten.

Aç tavuk kendini buğday ambarında görmüş demeyin, iyi dinleyin.
Var böyle bir yer. Annelerin cenneti Mothercare outleti. Aslında Demsa’nın outleti.
Mothercare, Etam, Laura Ashley, Gerard Darel, Fornarina, Guess, Charls&Keith, 1.2.3, Patrizia Pepe markalarının seri sonu ürünleri burada. Ben daha çok ayakkabı ve çocuk reyonuna uğruyorum.

Yalnız buraya sık sık uğramak lazım. Gelen anında bitiyor çünkü.
Geçenlerde bir sabah öylesine uğradım. Mothercare eşyalarını yığmışlardı. İnsanlar yatak takımlarını, oyuncak ve giysileri yağmalıyordu. Ben Çağan’a onlarca evet onlarca kışlık body ve tulum aldım. Tanesi sadece 2-3 TL idi. Arkadaşıma haber verdim. O gelene kadar ki 1 saat içinde geldi, ev tekstili ürünleri tükenmişti.
Çocuğu olanlar kaçırmasın...
Demstok: Kozyatağı Byotell karşısında

5 yorum:

İLKAY dedi ki...

Ahh ah kimbilir kaç defa karşılaşmışızdır o demsa outlette de sepetleri karıştırmakdan birbirimizin yüzüne bakmamışızdır.

Kızıma hamileyken 100 liraya mağazasından almadığım perdeyi orada 10 liraya bulmuştumda altın bulmuş gibi sırıta sırıta yapışmıştım perdeye... Gerçi acayip bozuldum yazını okuyunca çünkü ben kapandı orası diye gitmiyordum epeydir. Tüh ki ne tüh...

olmadık işler peşinde dedi ki...

Kesin karşılaşmışızdır :o Kozyatağı'ndan taşınmadan önce neredeyse hafatada bir yokluyordum orayı.
Kapanmıştı aslında Optimum Outlet'te küçük bir mağaza açıp oraya aktarmışlardı ürünleri, çok bozulmuştum.
Aylar sonra yeniden açtılar eski yeri. Burası daha keyifli bence.

Seyhan dedi ki...

çok güzel bir keşiftir benim için, geçenlerde 14 parça ya sadece 40 tl verdim elim kolum dolu eve geldim:)

olmadık işler peşinde dedi ki...

Şaka gibi :))

neval dedi ki...

arabayı kullanıp teee oralara gitme isteğim hortladı gene akşam akşam