Sayfalar

2 Temmuz 2009 Perşembe

hasta la VİSTA

Ağlamak istiyorum bebek!

MS Office’i hallaç pamuğu gibi atan, tüm kısayolları şaka şuka kullanarak sergilediği performansla hayli takdir toplamış bir insan olarak iki gündür ekrana eblek eblek bakar oldum.
Benim ofisteki masaüstü bilgisayar yenilendi ve hiber bir makine konduruldu. Böyle siyah, janjanlı bir kasa, mavi neonvari ışıklı bir şey. Sanırsın az sonra uzaya fırlatıcaz kendisini. O derece hi-tech bir kasası var!


Var da, dışı seni içi beni yakar hesabı. Windows Vista yüklemişler içine. Allahım bu nedir yareppim. Şimdi bir Windows kullanıcısı olarak, programı bu denli ters yüz etmenin mantığını anlamış değilim. Ne menü, ne ekran düzeni hiç bir şey alıştığımız, bildiğimiz yerde ya da şekilde değil. Embesillere göre her bir komutu koca koca ikonlara boca etmişler ama yok, bu durum beni embesil etti bak...


Habire ekranın üst kısmına, ağzım açık salak salak bakarken yakalıyorum kendimi. Bir dakikalık iş oldu mu sana 10 dakika... Öfff!!! Bu sıcakta bi de hiç çekilmiyorsun vista la vista.... Bana en yakın çıkışı göster bebek..

Hiç yorum yok: