Sayfalar

27 Temmuz 2009 Pazartesi

Kendimi durduracak değilim!

Evet bu Fırat Budacı’nın Uykusuz’da bayılarak okuduğum köşesinin adı.
Ama burada konu benim. Beni çok iyi anlatan bir laf olduğundan ayrıca bayılıyorum buna.

İçimde dönüp duran repliklere bakın bi:
- Dur kızım OİP! Dur iki... Rahat ol, geniş ol, yayıl allasen!.
+ Durayım di mi? İki yayılayım şöyle.. ohhh! güzelmiş valla.
- Ha şöyleee. Uzat ayaklarını, al kumandayı zapla bakalım...
+ Uzanayım di mi? Ohh be güzelmiş valla.. Ama dur. Yatmadan önce şu bulaşık makinesini boşaltırsam işimi bitirip huzurla otururum. Hemen dönüyorum.
- Töbe töbe otursana. Kaçmıyor ya bulaşıklar. (pırr!!) Gitti bile...
+ Ohh geldim bak şimdi rahat rahat oturalım bakalım.

... (bir kaç dakika sonra)

+ Aslında Çağan uyurken Bora’ya söz verdiğim keki yapsam. Hem çocuk gelince yer taze taze di mi?
- Otur be bugün, yarın yaparsın. Bir hafta izinlisin nasılsa.
+ Yarın dinlenirim. Yavruya sürpriz olsun, hemen atarım fırına n’olcak ki?

... (bir kaç gün sonra akşam üzeri)

+ Ulan 5 gündür evdeyim, k.çım bi yer görmedi. Yarın söz hiç bişey yapmıycam.
- Atmaaa!! Duramazsın sen..
+ Dururum valla. Mis gibi havuza giricem, lak lak edicem milletle..

... (ertesi gün)

+ Hazır evdeyken şu dolabı da topliim bari. Öğleden sonra giderim havuza...
- Hani iş yapmayacaktın bugün?
+ İş değil canım dolap, molap işleri. Oturarak yapıcam hem.. (kuyruklu yalan!)

... (aynı gün akşam üstü)
+ Off öldüm bittim. Yoruldum ama değdi valla. İyi ki üşenmeyip halıları da yıkadım (!!)

... (bir hafta sonra)

+ Ulan koca hafta evdeydim, bir satır kitap okuyamadım. Tatil mi yaptım, tatil mi beni yaptı belli değil(?)

3 yorum:

BirBen dedi ki...

ne olacak bizim sonumuz oip...kurtlu muyuz?:P..

Magissa dedi ki...

Ben cevap vereyim, evet valla kurtlusunuz topunuz.
Hayranım bir yandan da, benim 2 çocuğum olacak da bir de kek yapıp dolap topliycam! Büyük konuşmamak lazım ama hiç sanmam. Muhtemelen bokumuzla kalyon yaparız evde. :)

Oğlak burçlarına mahsus bir anomali bu kurtluluk. Annemden biliyorum.

olmadık işler peşinde dedi ki...

BirBen
Kurtluyuz evet:) Gıcık oluyorum bu huyuma.. Çok lazımmış gibi:)


Magissa,
Doğru tespit ama bir farkla! Oğlak kadını kurtlu oluyor evet. Annem de hastalanmadan önce böyle benim gibiydi(oğlaktır kendisi). Ama eşim öyle mi? Erkeği tam kebapçı oluyor demek!