Sayfalar

29 Temmuz 2009 Çarşamba

Var böyle bişi


3 yıldır, yaz boyunca neredeyse her gün aynı şezlongta güneşlenen bi hatun var. Bir bikini babe.

Kendisini suda gördüğümü hatırlamıyorum bile. Hep şezlong tepesinde oturuyor. Bunlar bir koloni zaten. Yaz aylarını sabahtan akşama havuz başında hep aynı şezlonglarda geçirip, lak lak edenler. Pareoları, şapkaları hep bir örnek. Böyle parıltılı, jan janlı, fosforlu falan her şeyleri. . Şemsiyesiz, öylece güneşin altında, kan-ter içinde ızgara olmaktan hoşlanıyor, termosla getirdikleri içecekleri tüketip, günde yarım galon güneş yağı sürüyorlar. Yeminle ne zaman gitsem oradalar. Bronzluktan cilt kanserine geçmek üzereler haberleri yok. Öyle ki, şezlong popolarına entegre vaziyette, neredeyse kaltıklarında Ninja Kampumbağa gibi şezlonglarıyla dolaşacaklar...

Neyse konuya dönelim. Bu hatun hiç merak etmediğim bir sebepten dolayı, mesleğini icra etmeyip evde takılıyor. Arada bir ayak üstü konuşuyoruz. Dün akşam havuzda karşılaştık. Şaşırdım tabi bunu ıslak ortamda görünce.
- “Yüzmeyi pek sevmem” dedi. (hadi canım!! hiç belli olmuyor.. duruyordu suyun içinde öylece zaten)
+ Ben çok severim, her fırsatta atıyorum kendimi suya.. Hele işten gelince üşensem bile zorluyorum kendimi, tüm yorgunluğumu atıp, yenileniyorum.
- Evet canım hepimiz öyle.. (hepimiz öyle derken??? Şezlongta oturmaktan dötümüz ağrıyor anlamında heralde??)
+ Doktorum da yüzmemi tavsiye etti. İleride sırt ağrıları yaşamaya meyilliymişim o nedenle bol bol yüz dedi.
- Ayy benimde boynum ağrıyor. Aslında sabahları tembellik yapacağıma kalkıp atlasam, yüzsem ne iyi olur di mi? Ağrılarım geçsin diye uyanınca yatakta 1 saat sırt üstü yatıp tavana (??!!) bakıyorum..

Tavana bakıyormuş!! Hem de bir saat! Ülen kitap, dergi falan oku bari. Nasıl yatılır ki öyle tavana bakıp löpçük gibi.. Benim gibi gözünü açar açmaz yataktan düşercesine fırlayan bir insan için anlaşılamaz bir durum bu tabi. Anlamayı da beklemedim zaten. Daha fazla dinleyemezdim. Kibarca veda edip hızla uzaklaştım oradan. O ise kafasını suya sokmadan duruyordu suyun içinde hala.

5 yorum:

Tuğçe dedi ki...

:)
Var vallahi çok var onlardan...:)

Elif..den dedi ki...

Ay böyle kadın olurmuymuş..
Ne acayip şeymiş öyle..
Bir saat tavanı seyretmek,gerçekten insan bir kitap alır bir saatte kitabı yarılar..

olmadık işler peşinde dedi ki...

Garip ama gerçek! :D Farklı bir yaşam formu.

Aklımdakiler... dedi ki...

İlahi amma güldürdün akşam akşam.. Var öyle tipler, haklısın..

olmadık işler peşinde dedi ki...

allah da beni güldürsün o vakit:) (iğrenç espri yap)